WINTER LOOKBOOK #35

 Cześć kochani! Czy tylko ja mam już serdecznie dość tych wariackich wyścigów? W tym semestrze sesja daje mi nieźle w kość. Trzy egzaminy kolejno poniedziałek, wtorek i czwartek, aby nieco odetchnąć weekend przerwy i we wtorek kolejny... Na szczęście będzie to już ostatni egzamin, więc trzymajcie kciuki, aby wszystko się udało! ;)
 Śnieżne dni już dość dawno stały się wspomnieniem. Bardzo za nimi tęsknię, bez białego puchu wszystko wygląda o wiele bardziej ponuro. Mój dobry nastrój wyjechał na ferie, więc snuję się po kątach, marudzę, śpię lub patrzę w ścianę. Gdyby zamiast tej szarówki wyjrzało słońce... Przynajmniej na ładną pogodę można popatrzeć na zdjęciach! ;)
 W tym zestawie postawiłam na wygodę. Leginsy zamiast spodni, różowy sweter i dżinsowa koszula to idealna, komfortowa baza. Za to zaszalałam z dodatkami. Wyciągnęłam zapomniane bransoletki, kolczyk i naszyjnik, zaszalałam nawet z pierścionkiem! Całość idealna na zimowy spacer! ;)
płaszcz, koszula, torebka - lumpeks
legginsy, szalik, kolczyk septum, bransoletki - H&M
bransoletka - New Yorker
sweter - Pull&Bear
buty - Bronx

Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja! Świetna torebka :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten różowy sweterek jest taki sliczny.... ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia w zimowej scenerii. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo rany, ja w tym semestrze tez miałam okropna sesje. Cala energie i chęc do zycia wypłukały ze mnie te egzaminy ;P. Powodzonka! ;D

    Ps. świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też miałem takie zabieganie z kartkówkami i sprawdzianami. Na szczęście teraz mam ferie i sobie odpoczywam.
    Świetnie wyglądasz na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyśmy nie mieli nic innego do roboty... No ale mus to mus :D Miłego odpoczynku!

      Usuń
  6. Jakie piękne zdjęcia! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten post!

    http://www.laburbujadethor.es/pearl-combat-boots-rudeza-y-delicadeza/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszła ta sesja :) Najbardziej podobają mi się płaszcz i buty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny look, idealny na codzienne wyjście :)
    Dobrze, że do sesji jeszcze mi daleko... :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny płaszczyk i sweterek ! Bardzo podoba mi się to trzecie zdjęcie :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stylizacje. Wyglądasz świetnie, a zdjęcia są cudowne, takie zimowe <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. wow fabulous post dear, stunning pictures,great styling keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie tak być osypaną śniegiem:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie klasyczne płaszcze są piękne. Ja w tym roku śniegu w swoim mieście prawie nie widziałam, ale nie żałuję. Czekam z utęsknieniem na wiosną :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poniekąd też już czekam na wiosnę, na zimę nie ma co już liczyć :D

      Usuń
  15. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely outfit!! Photos are fantastic and septum looks good on you, I'm a piercing addict *o*
    Great post! <3

    Wishlist for a current year

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty