WINTER LOOKBOOK #36

Już od kilku dni mam ferie. Nareszcie można chwilę odetchnąć przed kolejnym, wymagającym semestrem! Dzisiejsza stylizacja jest dobra na trochę cieplejsze dni, przyznam, że gdy zaczęło wiać, to strasznie zmarzłam!
Mój ukochany płaszcz w karmelowym kolorze zawsze robi dobre wrażenie. Do tego zapomniana, dzianinowa sukienka w pięknym, bordowym kolorze i szara narzutka z krzyżami. Czarna torebka i szalik to moje ulubione dodatki. Ponownie założyłam też wysokie botki z klamrami oraz skórzany, ręcznie robiony naszyjnik. Do tego nauszniki i gotowe!
sukienka - Bershka
sweter, płaszcz, torebka - lumpeks
nauszniki - Yups
buty - Bronx
rękawiczki - handmade
pierścionek - New Yorker

Komentarze

  1. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji. :D

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ten płaszcz jest świetny:) Piękną masz zime nie to co u nas:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcia sprzed jakiegoś czasu, kiedy było sporo śniegu. Teraz już długo nie było konkretnych opadów ;) Ale kto wie, może jeszcze coś się trafi? :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty