SPRING LOOKBOOK #37 WARSAW EDITION #3

 Cześć kochani! Nie było mnie tu od lutego i mam nadzieję, że wybaczycie mi moją nieobecność. Jeśli śledzicie mnie na instagramie, to mogliście zauważyć w moim instastory fakt, że wciąż jestem chora. Po dwóch antybiotykach mogę powiedzieć, że wciąż nie jest dobrze, ale też nie jest najgorzej. Liczę na to, że wszystko pójdzie w dobrą stronę. ;)
 24 marca miałam przyjemność gościć w Warszawie. Choć nigdy jakoś nie lubiłam tego miasta, z czasem zaczęłam widzieć w nim dobre strony. Rano i w południe spędziłam na robieniu zdjęć na zlecenie, a po południu i wieczorem miałam chwilę dla siebie. Spotkałam się z przyjaciółką, przeszłyśmy się po starówce i zrobiłyśmy kilka zdjęć. Miło było chwilę odpocząć, ale niestety trzeba było wrócić do obowiązków. 
  Sama nie wiem, co mnie popchnęło w stronę francuskiego looku. Miałam ochotę założyć starą spódnicę, której nadałam nowe życie. Obcięłam solidnie kilka centymetrów i poszarpałam końce. Nie wiem czemu nie zrobiłam tego wcześniej, ale uzyskany efekt mocno mi się podoba. W tym poście możecie zobaczyć jak wyglądała wcześniej. Do spódnicy wyciągnęłam bluzkę w paski z falbankami na ramionach. Od razu poczułam ten klimat i szybko złapałam resztę rzeczy, które widzicie na zdjęciach. Beret mam już od jakiegoś czasu, ale czekał na cieplejsze dni. W sobotę sprawdził się idealnie! Płaszcz dostałam w prezencie i muszę Wam przyznać, że sprawdza się świetnie. Niestety nie wiem skąd jest. Całość była niezwykle wygodna, a także zwracała na siebie uwagę. Jak Wam podoba się taki zestaw? :)
spódnica - second hand + DIY
bluzka, biżuteria, beret, szalik, okulary - H&M
torebka - Stradivarius
buty - Lasocki
rajstopy, płaszcz - nn

fot. Eria my friend
filtr - fotoram.io

   

Komentarze

  1. Obróbka zdjęć idealnie wpasowana w ten cały look! Strasznie mi się to podoba :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2018/03/powroty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa stylizacja i niezłe fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny klimat zdjęć! Bardzo ładnie wyglądasz a ta spódnica jest genialna!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty