NOWOŚCI KOSMETYCZNE l PIELĘGNACJA l ROSSMANN 2+2

Cześć kochani! Dziś przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi. Właściwie, to nie miałam zaglądać do Rossmanna podczas tej promocji 2+2, ale wyszło jak wyszło, naczytałam się jakiś recenzji, popatrzyłam i postanowiłam kupić co nieco. Też tak macie? :D


 Peeling 3 enzymy firmy tołpa stał się moim must have z trzech powodów i to dla niego specjalnie chodziłam po Rossmannach, aby skorzystać z tej promocji. Po pierwsze - nigdy nie miałam produktów tej firmy, a słyszałam o niej wiele dobrego. Po drugie - nigdy nie miałam peelingu enzymatycznego, a jestem bardzo ciekawa jak one działają. I po trzecie - któraś blogerka (niestety nie pamiętam która, a bardzo żałuję) wspominała, że po tym produkcie poprawił się jej stan cery. Szczerze mówiąc na poprawie wyglądu mojej skóry bardzo mi zależy, więc to znacznie przeważyło o decyzji kupienia tego produktu. 
Peeling w Rossmanie kosztuje ok. 34 zł. Nie jest on najtańszy, ale mam nadzieję, że wart swojej ceny :)
 Jeśli jeszcze chodzi o tołpę, to skusiłam się na normalizujący żel do mycia twarzy. Zazwyczaj mam dużą tendencję do wyprysków i przetłuszczania się skóry buzi, więc mam nadzieję, że ten żel sobie z nią poradzi.
Żel kosztuje w Rossmannie ok. 30zł. :)
 I teraz pora na "randomy". Dlaczego je tak nazywam? Bo w ogóle nie planowałam ich kupić! Niestety nie było jeszcze dwóch produktów, które chciałam złapać, ale jako, że nie są one najdroższe, to skusiłam się na co innego. Olejek do twarzy granat Alterra widziałam na różnych forach kilka razy i z tego co pamiętam sprawdzał się dobrze. Poza tym nie miałam jeszcze olejku do buzi, więc postanowiłam przetestować jak się sprawdzi. :)
Olejek kosztuje ok. 12 zł. :)
Ostatni produkt to maska z miodli indyjskiej Himalaya, przeznaczona do skóry normalnej i tłustej. Samą nazwę gdzieś widziałam, ale nie pamiętałam, czy te produkty są złe, czy dobre. Mam tylko nadzieję, że się z nią polubię.
Maska kosztuje ok. 14zł. :)

Znacie te produkty? Byliście na tej promocji? A może macie jakiś sprawdzony produkt do polecenia? Koniecznie piszcie w komentarzach!
   

Komentarze

  1. pierwszy produkt zaciekawił mnie najbardziej ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tą maskę Himalaya i była całkiem dobra.

    OdpowiedzUsuń
  3. To była naprawdę fajna promocja. CO prawda skorzystałam na inne produkty (ah ten dzień matki), ale zapamiętam te pokazane przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy i drugi kosmetyk chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po produkty z Tołpy warto sięgać, zwłaszcza w takich promocjach! :) Ten peeling jest bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawił mnie ten peeling enzymatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. peelingi enzymatyczne są świetne i sama bardzo je lubię, chociaż tego konkretnego jeszcze nie miałam. ;) a sama na tej promocji zakupiłam sobie po prostu różne maseczki do twarzy. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki tołpa to od kilku lat moi niezmienni faworyci! I chociaż testuję mnóstwo różnych nowości to niekótre kosmetyki tej marki zawsze są w mojej szafce z kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten żel z tołpy, ogólnie bardzo lubię markę, aczkolwiek czy sobie poradził u mnie, nie do końca jestem pewna ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo też mam mieszane uczucia, ale za krótko go jeszcze stosuję, aby wydać wyrok ;) Ale zapach ma obłędny!

      Usuń
  10. Ciekawe czy ten olejek dp twarzy sprawdziłby sie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych produktów, ale ostatni mnie zaciekawił :)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful products!
    Have a lovely Sunday!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam te produkty w Rossmannie, ale jednak cena jest trochę wysoka. Sama na tej promocji kupiłam jedynie maseczki. Czekam na jakąś recenzję!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie testowałam żadnego z tych kosmetyków i niestety nie mogłam iść na tą promocję. Czekam na recenzję. Może skuszę się na jakiś produkt
    https://zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  15. Great post...
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty