FAJNE FRYZURY NA LATO || BANDANA


FAJNE FRYZURY NA LATO 

 Cześć! Ostatni post z uczesaniami pojawił się jakoś w 2017 roku. Wieki temu! Do tego wpisu zbierałam się od ponad roku, ale jakoś nie miałam weny, aby przygotować kilka fryzur. Wreszcie nadarzyła się taka okazja, ponieważ sama zaczęłam bardziej eksperymentować w tym kierunku. Bardzo polubiłam się z bandanami na włosach, odmieniają one stylizację nie do poznania! Jeśli szukacie pomysłów na upięcie swoich włosów na wakacje (i nie tylko), to serdecznie zapraszam do dalszej części wpisu!

1. MESSY BUN Z BANDANĄ

 Ciekawą alternatywą dla zwykłego koka z wyciągniętymi kosmkami włosów przy twarzy jest założenie do niego opaski z bandany. Zwykła nudna fryzura nabiera charakteru i będzie pasować do bluz, swetrów czy sukienek. 

2. WARKOCZE Z CHUSTKĄ

 Ta fryzura to mój zdecydowany faworyt i ostatnio noszę ją podejrzanie często. Warkocze mogą być zwykłe lub dobierane (tutaj postawiłam na zwykłe), z przodu wypuściłam grzywkę i do tego założyłam chustę w bardzo modny ostatnio sposób. Oprócz tego, że fryzura jest w trendach, to chronimy do tego głowę przed słońcem. Dwie pieczenie na jednym ogniu. ;) Takie uczesanie pasuje to wieeelu stylizacji. 

3. KUCYK

Tutaj wersja bez bandany, ale to zdecydowanie moja ulubiona wersja kitki. Zawsze się sobie w niej podobam. Szybko, wygodnie i efektownie. Świetny wybór do prostych zestawów.

4. OPASKA Z CHUSTKI

Coś dla fanek rozpuszczonych włosów. Genialnym urozmaiceniem jest dodanie opasek, chustek czy spinek. Z nudnej klasycznej fryzury w dwie minuty możemy przeobrazić ją w istną petardę! Takie uczesanie widzę do spódnic i sukienek maxi.

5. MAŁY KOCZEK Z GÓRNYCH PARTII WŁOSÓW

"Koczek samuraja" był niegdyś baaardzo popularną fryzurą, osobiście bardzo ją lubiłam. Dziś czasami do niej wracam, głównie w nieco zmodyfikowanej formie. Taka fryzura nie dość, że wygląda bardzo ładnie, to i pomaga zebrać uporczywą grzywkę podczas wietrznych dni. ;) Fryzura świetnie wygląda do zwiewnych sukienek czy stylizacji z szortami.

6. Niski kucyk

Niskie kucyki pasują do wielu wielu stylizacji. Mogą być bardziej eleganckie lub niedbałe, casualowe. Moja propozycja świetnie sprawdzi się do plażowych stylizacji. :)

To już wszystkie moje propozycje, więc koniecznie dajcie znać która z nich najbardziej się Wam spodobała. :) 

Komentarze

  1. Ja mam bardzo długie włosy i tak na prawdę niewiele fryzur mogę sobie wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj noszę rozpuszczone włosy, ale fajne propozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak najbardziej lubię nosić rozpuszczone włosy, czasami jedynie zdarza mi się zrobić jakiś mały kok zazwyczaj z boku głowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak naprawdę podoba nam się jazdą, a dużo zależy od danego dnia i co będziemy wtedy robić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba najbardziej lubię i wolę mieć zwykły kucyk, bez innych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś, kiedy miałam długie włosy, modne było noszenie luźnych koków otoczonych kolorową bandamką, niemal wszystkie dziewczyny z liceum lubiłyśmy taką stylizację fryzury. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super propozycje, ja do czesania i malowania jestem anty-talent, ale chętnie spróbuję odwzorować tego kucyka z wypuszczonymi pejsami :)

    Zapraszam na nowy post, w którym zabiorę Cię na spacer po Amsterdamie.
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe fryzury. W niektórych chodzę niezależnie od pory roku. Wszystko zależy od mojego nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się tez już z rok zbieram żeby włosy tym związać bo leży nieużywane, ale coś mnie jeszcze blokuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty