COLD SNOW WINTER LOOK || WINTER LOOKBOOK #107

COLD SNOW WINTER LOOK 

spodnie, płaszcz - second hand; sweter - zara, golf - c&a, szalik - h&m; torebka - stradivarius; czapka, rękawiczki - sinsay, buty - clara barson 
Hej! Już powoła stycznia. Podczas zaliczeń czas mknie jeszcze szybciej niż zazwyczaj. Na szczęście jeszcze pół miesiąca i ferie przed ostatnim moim semestrem. Nie mogę w to uwierzyć! Pięć lat zleciało może nie jakoś szybko, ale jednak. 
Cieszę się, że zdjęcia do tej stylizacji udało mi się zrobić w tak pięknej zimowej scenerii! Zainspirowałam się nadchodzącymi mrozami. Jest na prawdę ciepła, ma sporo warstw, ale pomimo tego jest bardzo wygodna. Do jasnych dżinsów z wysokim stanem założyłam czarny golf i grubaśny sweter na wierzch. Założyłam też czarny płaszcz i duży szalik w tym samym kolorze.  Dobrałam czapkę i torebkę w kolorze pudrowego różu i beżowe botki. Całość idealna na mrozy! Jak się Wam podoba? 

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, ja od wczoraj również mogę cieszyć się taką piękną zimową pogodą, a takiego śniegu nie widziałam na Lubelszczyźnie już długo :D

    Pozdrawiam Cię serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! What blog template you are using?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Zdjęcia w zimowej scenerii mają swój duży urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przępiękne zdjęcia, szczególnie w takiej przepięknej, zimowej scenerii. Zdecydowanie torebka stracnie mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszła Ci ta stylizacja. Dobrze, że jest ciepła, bo nie lubię marznąć zimą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja torebka mi się bardzo spodobała. Lubię takie pudrowe róże, i o dziwo nawet mi pasują. Teraz jednak jestem na zakupie dużej torebki i tu raczej sięgnę po jakiś brąz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna i prosta stylizacja. Torebka na jej tle się Wyróżnia. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne, zimowe zdjęcia. Stylizacja bardzo ładna. Spodobał mi się płaszczyk i torebka. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty