ULUBIEŃCY TRZECH MIESIĘCY - PAŹDZIERNIK - GRUDZIEŃ 2020

Hejka w 2021! Na samym początku chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego w nowym roku! Styczeń trwa w najlepsze, a ja dopiero znajduję chwilkę, aby odezwać się na blogu. Cóż mogę powiedzieć - potrzebowałam przerwy, aby przygotować się na maraton zaliczeń. Teraz, kiedy mam chwilę, postanowiłam podsumować kosmetycznie moją końcówkę roku. Przed Wami moi ulubieńcy!

ULUBIEŃCY TRZECH MIESIĘCY PAŹDZIERNIK-GRUDZIEŃ 2020

1. Krem na noc z witaminą C Revuele

Nigdy nie sądziłam, że uda mi się znaleźć krem do twarzy, bez którego nie będę w stanie żyć. Bardzo się z nim polubiłam!

Zalety:
-bardzo tani (na promocjach potrafi kosztować mniej niż 5 zł!)
-wydajny
-rozjaśnia buzię
-nawilża
-delikatny zapach
-ładna szata graficzna
-szybko się wchłania

Wady:
-nie zauważyłam

2. Serum pod oczy z witaminą C Revuele

Ostatnio stwierdziłam, że chcę wzbogacić swoją pielęgnację okolic oczu. Zdecydowałam się na to serum i również się z nim polubiłam. 

Zalety:
-tani
-bardzo wydajny
-łagodzi cienie pod oczami
-nawilża
-ładna szata graficzna

Wady:
-czasami wyciśnie się zbyt dużo produktu

3. Tonik do twarzy z witaminą C Revuele

To trzeci kosmetyk z tej firmy i tej serii. Potrzebowałam łagodnego toniku, który mogłabym stosować codziennie. I mam!

Zalety:
-tani
-wydajny
-łagodzi skórę


Wady:
-delikatnie mdlący zapach


4. Nawilżający krem do twarzy Tołpa

Nawilżający, szybko wchłaniający się krem, dobry pod makijaż? Proszę bardzo! Ten krem był dla mnie strzałem w 10!

Zalety:
-wydajny
-szybko się wchłania
-dobry pod makijaż
-przyjemnie pachnie
-nawilża

Wady:
-nie zauważyłam

5. Maska całonocna Tołpa

Tołpa czerwone owoce to moje małe odkrycie. Na pewno sięgnę po tę maskę ponownie!

Zalety:
-wydajna
-odżywia buzię
-pięknie pachnie
-przyjemna konsystencja

Wady:
-dość długo się wchłania
6. Balsam do demakijażu Fluff

Nigdy nie byłam za dwuetapowym zmywaniem makijażu, ale tym razem postanowiłam się przełamać. Bardzo polubiłam ten kosmetyk, dzięki niemu mój demakijaż stał się przyjemnością!

Zalety:
-przepiękny zapach (jak mamba)
-wydajny
-dobrze rozpuszcza makijaż

Wady:
-nie polecam jak dostanie się w oczy

7. Antybakteryjny punktowy żel do zadań specjalnych Eveline

Sceptycznie byłam też nastawiona do punktowych żeli na wypyski. Z tym polubiłam się od razu.

Zalety:
-przyspiesza gojenie wyprysków
-tani

Wady:
-zdarza się, że wyleje się za dużo produktu
8. Serum jogurtowe do twarzy Bielenda

Lubię się z większością produktów od Bielendy, więc z tym nie mogło być inaczej! Myślę, że te serum zostanie ze mną na dłuuugoooo...

Zalety:
-wydajne
-świetnie nawilża
-pięknie pachnie
-szybko się wchłania

Wady:
-nie zauważyłam

9. Nocna maska do ust Pretti

Lubię zasypiać z dobrze nawilżonymi ustami. Dlatego też zdecydowałam się na tę maskę i nie żałuję tej decyzji. Oprócz nocy stosuję ją też jak wychodzę w wietrzny dzień np. na spacer do lasu. Myślę, że to mój topowy kosmetyk na zimę!

Zalety:
-treściwy 
-mocno odżywia i nawilża
-apetycznie pachnie
-długo trzyma się na ustach

Wady:
-wszystkie kociewłosy kleją się do ust


To już wszyscy moi ulubieńcy. Znacie te kosmetyki? Co Wam się sprawdziło w tamtym roku? Koniecznie dajcie znać! 

Komentarze

  1. Też bardzo lubię Bielende :) To serum miałam, reszty kosmetyków nie, choć markę Fluff już polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze kochana to z Twoich ulubieńców nie znam zupełnie niczego. Mi się sprawdziło wiele nowych kosmetyków, poznałam wiele nowych fim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków, ale dobrze, że są warte kupienia. Będę wiedziała w razie czego w co się zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam żadnego z tych konkretnych produktów,ale kosmetyki od Tołpy i Bielendy praktycznie zawsze się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie ten punktowy żel i bardzo się z nim polubiłam. Działa szybko i jest naprawdę skuteczny. Reszty kosmetyków z tego wpisu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że przedstawiasz plusy i zalety tych produktów. To bardzo pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś mi się rzuciło w oczy to serum jogurtowe i chyba w końcu czas się w nie zaopatrzyć! Bardzo fajne zestawienie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam produkty z wit C:) od swojej strony polecam serum z wit z Perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi ulubieńcy :) Ja nie znam jeszcze tych produktów, ale też lubię te, które mają witaminę C. To Serum jogurtowe do twarzy Bielenda mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego z tych produktów nie miałam okazji testować - jogurtowe serum z jagodami za to ciekawi mnie niezmiernie! Przyjrzę mu się bliżej, gdy zużyję nagromadzone zapasy...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio z Bielendy testowałam kilka kosmetyków które sobie chwale, seria Botinica jest super :) przyznam jednak że tych kosmetyków które prezentujesz nie miałąm

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty