What i got to my 18 birthday?


 Nie było mnie. Ohoho, ile to czasu! Szkoła nie próżnuje, inne zajęcia na głowie oraz totalny brak pomysłów. Nie będę przecież zarzucała was lawiną inspiracji, co za dużo to nie zdrowo. Dlatego poczekałam do teraz. Wreszcie go mam. Przez kilka lat błagania do czekania wreszcie go mam. Nowiutki i cieplutki jak świeże bułeczki aparat jest w moim posiadaniu. Te zdjęcia są nim zrobione, ciupinkę obrobione, ale ograniczyłam się tylko do rozjaśnienia. Czerń i biel to opcja w tym canonie, którą szczerze uwielbiam!
 Pierwszym postem, jaki mi przyszedł do głowy był haul prezentowo-zakupowy. Może ktoś z was ma niedługo jakieś urodziny i zechce się zainspirować?


Nowe perfumy Katy Perry ciekawiły mnie od dawna. Jednak to dopiero po powąchaniu ich moja chęć posiadania sięgnęła zenitu. Skoro znajomi pytają się co chcę dostać to czemu im nie podpowiedzieć? ;) Zapach jest słodki, ale nie jest aż tak natarczywy. Trzyma się przez długi czas. Jedyną jego wadą jest wielkość...
Książki. Uwielbiam je. Jednak zdarzył się maleńki fail... HP filozoficzny czarodziej to książka, którą kupiłam i przeczytałam dawno temu. Pożyczyłam ją i nie dostałam z powrotem, ale jednak ją miałam. Zawsze mogę pominąć fakt pożyczenia, skoro mam kolejny egzemplarz z świetnymi życzeniami. :) Red Lipstic Monster to moja ulubiona urodowa youtuberka z Polski. Bardzo chciałam dostać jej książkę! W sumie polecam jak każda inna osoba, której recenzje czytałam. Jest świetna! Miecze i mroczna magia... Nie wiem co to jest, ale tytuł mnie intryguje. Przeczytam i wam powiem!


 Kolejne perfumy. Pure woman to cudowny zapach. Również trzyma się długo. Bardzo polecam! Biżuteria. Jedną bransoletkę niechcący zniszczyłam i muszę ją naprawić... A wisiorek jest bardzo ciekawy :)


Olejki aromatyczne i kominek to super pomysł. Te, które dostałam, nie mają zbyt intensywnego zapachu, a tego się obawiałam. Mają delikatny, bardzo ładny zapach. Na razie testowałam piernik i jodłę, i faktycznie odzwierciedlają ich zapach!


 Zestaw kosmetyków ekologicznych. Dla mnie to zawsze ciekawe doświadczenie, lubię nowe rzeczy do przetestowania. Jest ich na prawdę dużo. Uważam, że to bardzo fajny pomysł na prezent :)


  Ogromny Totoro! Ja na nim śpię wraz z drugą osobą i psem. Jest to ręczna robota mojego chłopaka. Pomysł genialny, ale nie ukrywam - ogromnie mnie zaskoczył :)
 A seksi bielizna? Kajdanki? Zawsze śmiesznie :)


Oprócz tego wybrałam się na małe zakupy. Jedyną planowaną rzeczą były spodnie, zwykle ciemne rurki. Dorwałam ogromny sweter z Reserved za 80zł (przecenione w Olsztynie, nie wiem jak będzie gdzie indziej, ale polecam sprawdzić - genialnie ciepły) oraz ciekawą marynarkę za 70zł w Kappahl.




Komentarze

  1. Fajne nowości. Wszystkiego naj naj lepszego :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeeju jaka ogromna i świetna ta maskotka <3
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty