I urodziny bloga!


 To już rok! Dokładnie rok temu założyłam kolejnego w mojej karierze bloga. Przeżywałam wzloty i upadki, ale nie zrezygnowałam tak jak z innymi. Odkąd mam swój aparat mam jeszcze więcej zapału do pracy! Muszę przyznać, że bez niego chwilami było bardzo ciężko. Jedynym, czego mogłam użyć do postu, był obrazek z tumblra lub weheartit. Dlatego w tamtym czasie pisałam mało i nieregularnie. Teraz nadeszły lepsze czasy :)



Krótkie podsumowanie:
17 obserwatorów (jeżeli chcesz zaobserwować, pasek obserwatorów jest na samiuśkim dole :) )
ponad 6.500 tys. wyświetleń
66 postów


Z tej okazji przygotowałam małą sesję zdjęciową w otoczeniu innym niż mój pokój. Chciałam użyć tu zimnych ogni, ale zgubiłam zapalniczkę :/ Jednak i tak mam nadzieję, że wam się spodoba! 



Dziękuję, że jesteście! <3

Komentarze

  1. super! :) gratulację i życzę kolejnych udanych lat!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wytrwałości! mi jej ostatnio trochę brakuje... powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    Proteinka ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty