Warsztaty z FM Group oraz turniej łuczniczy


 W tym tygodniu wiele się dzieje. W końcówce poprzedniego też było dużo atrakcji. Na prawdę nie wiem o czym mam teraz pisać, choć lepiej się cieszyć, że w ogóle mogę cokolwiek napisać. Moja klawiatura przeszła na emeryturę po 9 latach nieustającej, codziennej pracy. Po zakupieniu nowej komputer nie chciał jej widzieć, a wczoraj okazało się, że to wina programu antywirusowego... Ech.

Postanowiłam posty z wydarzeniami świątecznymi zostawić na weekend, a teraz skupić się na pozostałych. W sobotę odbyły się warsztaty z FM Group. Było sympatycznie, jak zawsze ;) Pokazali nam jak dbać o ciało zimą, jaki makijaż wykonać na Wigilię oraz jak i czym posprzątać dom. Była przerwa na smaczną herbatę i kawę, gdzie mogliśmy pogadać na różne tematy. Udało mi się znaleźć odżywkę do paznokci, która powinna mi pomóc. Zostało ją tylko zamówić ;)



II Otwarty Zimowy Turniej Łuczniczy o Puchar Juranda odbył się w Mikołajki. Dawno nie miałam okazji spotkać się z tymi szalonymi ludźmi, więc ucieszyłam się z takiej okazji. Ja nie brałam udziału w samym turnieju. Niestety nie odnajduję już tak dużej radości ze strzelania, choć czasem łapie mnie na to ochota. Polatałam za to troszkę z aparatem. Było też gotowanie na ogniu, gadający pies i fajna, choć wietrzna pogoda. Dzień zleciał szybko i w mega miłym towarzystwie :)






xoxo Tenebris

Komentarze

  1. ciekawe zdjęcia ;p
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że się świetnie bawiliście. Ja niestety nie mogę odnaleźć dobrej odżywki do paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie, nie, nie! Eveline nigdy w życiu. Strasznie zniszczyła mi paznokcie. Od tamtej pory wolę ratować swoje paznokcie metodami naturalnymi, a nie truć je sztucznymi chemikaliami typu formaldehyd... :) Ale dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty