The End

 Aż ciężko mi w to wszystko uwierzyć. Od 10.00 mogę się już uważać za absolwentkę liceum ogólnokształcącego o profilu humanistycznym. To niewiarygodne. Jeszcze przed chwilą dopiero co wchodziłam do szkoły na apel mający na celu powitanie pierwszorocznych, stres przed koceniem (choć bezcelowy, ludziom już się zwyczajnie nie chciało), bawiłam się na studniówce i nagle.... skończyło się. Teraz zostały już tylko, a raczej aż matury. Dlatego kolejny post pojawi się po 9 maja. Akademia ukończenia szkoły była rewelacyjna. Po raz ostatni miałam przyjemność zaśpiewać na szkolnej scenie i spędzić miło czas w murach szkoły. Czeka mnie jeszcze impreza klasowa, więc wywodów nie przedłużam. Za wszystkich maturzystów trzymam kciuki!



Komentarze

  1. Sama kończyłam klasę humanistyczną rok temu, więc nadal doskonale pamiętam ten moment. Życzę Ci powodzenia na maturze abyś zdała wszystko tak dobrze jakbyś chciała. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziś miałam zakończenie. Powodzenia na maturze! :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty