Nowa moda? Dwa urocze koczki i rozpuszczone włosy!

W poprzednim poście wspominałam o moim wyjeździe na Litwę. Właśnie tam zauważyłam coś, czego nie widziałam. Nie zauważyłam tego na tumblrze, blogach, lookbookach czy weheartitach. Mowa o bardzo fajnej fryzurze, którą nosiło kilka litewskich nastolatek. Dwa koczki zrobione z grzywki i rozpuszczone włosy z tyłu. Bardzo mnie zauroczyły i nie mogłam się oprzeć temu, aby je zrobić. Fryzura jest bardzo wygodna i przyciąga uwagę wszystkich :) Co o tym myślicie? Widzieliście to wcześniej?

Komentarze

  1. Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z taką fryzurą, ale prezentuje się naprawdę ciekawie :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna fryzura! :) Bardzo mi się podoba, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :P

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty