Ulubieńcy maja!

Czas na moich kosmetycznych ulubieńców miesiąca! Ostatnio testuję wiele kosmetyków do pielęgnacji ciała, włosów, twarzy i dłoni, w związku z czym nagromadziło mi się kilka perełek. Zapraszam! ;)
Serum przeciw rozstępom wyszczuplające Perfecta - Na prawdę polubiłam to serum. Stosuję je dopiero ponad tydzień, a już widzę efekty! Oczywiście, jak to ja, nie spodziewam się jakiejś redukcji widoczności rozstępów, ale może? Dzięki stosowaniu serum zauważyłam, że moja skóra stała się bardziej jędrna, napięta i ogólnie wygląda lepiej niż wcześniej. Jest mała wada - nie lubię uczucia chłodzenia po nałożeniu serum, ale jest to do przeżycia ;) 

Baby Lips Maybelline - Jest to już kosmetyk kultowy i większość ludzi go zna. Do mnie wrócił po raz drugi. Minusem Baby Lips jest to, że strasznie krótko trzyma się na ustach. Jednak jest to poręczna pomadka, zawiera filtr i przyjemnie pachnie. Na lato w sam raz!

Tender Care Oriflame - stosuję go codziennie na noc. Całkiem długo trzyma się na ustach, pięknie pachnie (waniliowy!) i jest bardzo wydajny. Uwielbiam go!
Skoncentrowany krem oliwkowy foto-ochronny Ziaja - Na część produktów z tej firmy niestety muszę uważać, gdyż strasznie mnie uczulają... Na szczęście tak nie jest z tym kremem! Jest rewelacyjny jako baza pod podkład lub po prostu przed wyjściem na słońce. SPF 20 zapewnia mi wystarczającą ochronę na cały dzień lub jego większość!  Jest go 50ml, a potrzeba go niewiele aby nanieść na całą twarz. Gorąco polecam!

Krem arganowy na dzień i na noc Ziaja - Całe szczęście, że ten krem też mnie nie uczula! Pachnie rewelacyjnie, doskonale nawilża skórę i fajnie rozrabia się go razem z podkładem ;) Jest bardzo wydajny, z czego jestem bardzo zadowolona.
Regenerujący krem do rąk Evree -  Mam okropny problem z dłońmi. Są straszliwie suche i wiele kremów działa na nie "na chwilę". Z tym produktem jest inaczej. Stan moich dłoni uległ poprawie. Wystarczy, że użyję go rano i wieczorem. Również jest bardzo wydajny, a do tego tani!

Odżywka do paznokci 8w1 Eveline  - Ta odżywka nadal jest moim numerem jeden, jeśli chodzi o paznokcie. Testowałam różne i prawie wszystkie nie poprawiały stanu moich pazurków, a ten był przerażający! Dzięki tej odżywce jest znacznie lepiej. Po ostatnim razie nie używałam odżywek przez kilka miesięcy. A teraz z paznokciami prawie dobrze, bo były koszmarnie zniszczone i jeszcze na końcówkach widać rozdwojenia. Do plusów należy dodać fakt, że szybko schnie ;)
Ujędrniająco-wygładzający balsam do ciała pod prysznic Eveline - Ten balsam został kupiony gdzieś na przecenach z ciekawości. Jest to rewelacyjna opcja dla leniuszków takich jak ja. Po umyciu się smarujemy się balsamem i po chwili spłukujemy. Ciało jest przyjemne w dotyku i nie widać, aby było suche. No chyba, że w miejscach mocno przesuszonych. Jak najbardziej polecam.

Sól do kąpieli FM - Sól ma cudowny zapach wanilii. Zaskoczeniem było dla mnie, że całkiem mocno się pieni, choć za kilka minut wszystko znika.
Gliss Kur Total Repair ekspresowa odżywka regeneracyjna Schwarzkopf - Szybka w użyciu. Plusem jest to, że można stosować na suche i mokre włosy. Włosy rozczesuje się po niej szybko, co bardzo ułatwia rano sprawę.

Odżywka Joanna - Kupiłam ją na poczekaniu, ponieważ nie miałam już żadnej odzywki w domu. Podoba mi się jakie mam po niej włosy, czyli lśniące i delikatne. Była bardzo tania, choć zbyt wydajna to ona nie jest. Jednak jak na produkt kupiony na poczekaniu to całkiem ją lubię :)

A jakich Wy macie ulubieńców?

Komentarze

  1. Fajni ulubieńcy, też bardzo lubię produkty z ziaji, gliss kur ma ładny zapach i dobrze rozczesuje włosy no i baby lips niezastąpiona w podróży :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ten Gliss Kur sprawdza sie na suche włosy? Ładnie wysycha? Bo mam taki różowy i boję się efektu tłustych włosów. pozdrawiam:)
    http://weronikastaron.blogspot.com/2016/05/denko-maj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysycha mega szybko. Ja włosów suchych aż tak nie mam, a po tłustych włosów ani śladu :)

      Usuń
  3. Na pewno kupię serum z Perfecty przeciw rozstępów. Mam dużo rozstępów i może po tym serum zmniejszy się ich widoczność ;D A co do dłoni mam podobny problem! Polecam wszystkie kremy do rąk z firmy Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam garnierowych kremów, ale nie działały na mnie zbyt mocno :/

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty