Romantic boho look!

 Dziś przygotowałam post z gatunku tych, których nie robiłam od bardzo długiego czasu. Mowa prezentowaniu ubioru, czyli najzwyklejszy post ze stylizacją! Poniekąd tęskniłam już za wymyśleniem czegoś ładnego i sfotografowaniem tego, ale często gęsto wątpiłam w swoje możliwości. W tym roku wzięłam się za porządną metamorfozę! Zmiana koloru włosów, diety, regularne ćwiczenie i więcej pewności siebie :) Czuję się z tym bardzo dobrze i myślę, że z takim nastawieniem bardzo mi do twarzy. Nawet się założę, że nie tylko mi ;) 
 Sukienkę znalazłam na wyprzedaży w second handzie za grosze. Bardzo spodobało mi się to, że ma odkryte ramiona i jest zwiewna. Bardzo pasują do niej drewniane i łańcuszkowe ozdoby, które tym razem postanowiłam pomieszać. Zestaw jest wprost idealny na letnią randkę! A Wy co o nim myślicie? :)
 dress - second hand (H&M) 
zdjęcia wykonała moja przyjaciółka Aleksandra :)


Komentarze

  1. Nie wierze, że taka sukienka w ciucholandzie mogła się znaleźć, jest przecudowna. A na Tobie leży prześliczne. Powodzenia w metamorfozach.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka cudowna sukienka w ciucholandzie jestem w szoku aż Ci zazdroszczę łowu. Zdjęcia świetne


    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładna ta sukienka:)
    Super zdjęcia!:)

    Możesz w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja jak najbardziej trafiona w nasz gust! Przepięknie wyglądasz! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam styl boho!
    Przepiękna sukienka, chętnie zaopiekowałabym się taką! ;)
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna sukienka, ale raczej na randkę bym takiej nie założyła. ;) Jestem w szoku, że w second handach można takie świetne rzeczy znaleźć! :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciach wyglądasz kwitnąco, a sukienka idealnie pasuje do tła. Podoba mi się!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAAAA CUDOWNA STYLIZACJA! Ta sukienka jest przepiękna

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty