Summer ootd!

sukienka - Reserved/ naszyjnik - H&M

Komentarze

  1. Bardzo ładna sukienka :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, oryginalna sukienka :)
    _____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna sukienka, bardzo fajnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mam ochotę się wybrać nad wodę. Ślicznie wyszłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sukienka w wakacyjnym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka bardzo fajna i w takim letnim klimacie. Oprócz całej stylizacji podobają mi się zdjęcia, bardzo fajny pomysł na zrobienie ich w wodzie ^^

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uu fajny pomysł z miejscem na fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Za sukienke bym zabiła :D Miejsca na zdjęcia jest świetne, ciekawy pomysł. I jesteś bardzo ładna. Jestem zachwycona! :D Obserwuję :)
    https://aleksandra-kaczmarska.blogspot.com/2016/07/pierwsza-sesja-nigdy-nie-jest-dobra-co.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty