FALL LOOKBOOK #5

 Jestem z powrotem! Studia do dla mnie ciekawa przygoda, choć troszkę męcząca. Już w zeszły czwartek miałam swoje pierwsze zaliczenie na semestr z psychologii ogólnej! Na szczęście wszystko dobrze poszło i mam już to z głowy. Poza tym dopiero dziś pogoda dopisała na tyle, że mój aparat nie zawieszał się od wilgoci. Dlatego też dziś przychodzę z nową stylizacją z mojej ulubionej serii na tym blogu! 

 Stylizacja jest bardzo prosta. Spodnie z wysokim stanem połączyłam z krótkim golfem, który wpuściłam w spodnie. Różowe, sportowe buty i torebka w panterkę urozmaicają trochę całość. Kiedy jest zimno noszę swoją zimową kurtkę i własnoręcznie zrobiony komin. Jako dodatki założyłam fałszywy kolczyk do nosa i drobne kolczyki. Całość jest idealna na uczelnię lub do szkoły, a nawet na szalone zakupy ;) A Wy co o niej myślicie?

Zapraszam na:

golf, spodnie - secondhand / torebka - Stradivarius / kurtka - Reserved / kolczyk do nosa - H&M / buty - mustang / 

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia xD

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię golfów

    http://skucinskae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna torebka! Od jakiegoś czasu lubię panterkę. Z chęcią kupiłabym sobie taką :D

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja wyszła super :)
    Fajne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo niepowtarzalny styl :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważny ten kolczyk serio, myślę że świetnie by wyglądał do stylizacji w stylu boho

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny golf i jego kolor. Fajnie zgrałaś wszystko w komplet.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty