Haul lumpeksowy!

Uwielbiam łazić po lumpeksach i wyszukiwać kolejne perełki do mojej kolekcji, choć ta niedawno się pomniejszyła. Jednak z kolejnym jesiennym sezonem odczuwam ogromny brak ładnych swetrów, w których mogłabym wyjść do ludzi, a nie na podwórko ;) W związku z tym przedstawiam Wam moje ostatnie zdobycze, które prawdopodobnie pokażą się w kolejnych lookbookach! 
 gruby, beżowy golf - 4zł
 luźny ciemnoszary golf z x oraz narzutka - 21zł
 puchaty, pastelowy sweterek - 6zł
buty do biegania nike - 36,14zł

A Wy, lubicie chodzić po lumpeksach? ;)

ZŁAP MNIE NA:

Komentarze

  1. Lubię po nich łazić. Miałam okazje nawet w takim robić. Nie wiem co mnie dopadło, ale wygrał pierwszy golf.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez pół roku był niedaleko mojej szkoły lumpeks, ale nie było w nim zbyt dużo używanych, ciekawych rzeczy, a jak już było coś ciekawego, to było to nieużywane i po normalnej cenie :/ Znalazłam świetny, ciepły i puchaty sweter z Zary. Metka? 40 zł. Dlaczego? Bo nieużywany ;)
    Ten beżowy golf jest śliczny :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami też takie znajduję - no ale co zrobisz. Dlatego zazwyczaj patrzę na te używane lub wbiegam w dział przecen ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam tak jak ty moje stylizacje głównie są z Sh i bardzo jestem nich dumna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam chodzić po ciuchlandach. Za parę zł Monza znaleźć cudowne zdobycze. Ja nowe spodenki z nikim za 4 zł kupiłam tak samo bluzki z metkami po 5 6 zł. Bardzo fajne rzeczy zlowilas :) pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat do spodni mam pecha, ciężko mi znaleźć swój rozmiar...

      Usuń
  6. Kocham kupować w lumpeksach! Śliczne te sweterki :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy golfik jest cudowny!! Chciałabym taki ☹️
    https://youtu.be/p1LM2Uh7FdI

    OdpowiedzUsuń
  8. I właśnie za to lubię lumpeksy - świetne rzeczy w niskich cenach. Gratuluję udanych łowów :)
    grochowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. I właśnie za to lubię lumpeksy - świetne rzeczy w niskich cenach. Gratuluję udanych łowów :)
    grochowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zupełnie nie umiem szukać rzeczy w lumpeksach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Te dwa ostatnie swetry wydają się być cudowne :) Ja nie lubię chodzić po lumpeksac h bo to co się w nich dzieje (u mnie w mieście) to porażka :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tych legendarnych lumpeksach, gdzie ludzie idą na wojnę, aby cokolwiek upolować :D

      Usuń
  12. W lumpeksach znajdą się naprawdę dobre i ładne ubrania. W dodatku w niskich cenach :)Jedynym minusem jest to, że jeśli znajdziesz coś fajnego to czasami nie ma odpowiedniego rozmiaru. Bardzo ładne ubrania upolowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo się z tym zgodzę... No ale co zrobisz, trzeba polować dalej ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty