FALL LOOKBOOK #7

Dzisiejsza stylizacja powstała zgodnie z moim ulubionym schematem. Uwielbiam ubierać się prosto i wygodnie, a zwłaszcza wtedy, kiedy jest bardzo zimno. Podstawową bazą u mnie są buty, spodnie i jakiś sweter, dopiero później zastanawiam się co do tego dodać. :) Do ciemnych jeansów założyłam nowe botki na obcasie, a na górę sweter w biało-zielone pasy. Za dodatki robią wiszące kolczyki, bransoletka od ukochanego, własnoręcznie dziergany komin oraz moja ulubiona torebka. Outfit jest idealny na uczelnię. Będzie się również świetnie sprawdzał na spotkaniu z przyjaciółmi! A co Wy o nim myślicie?

spodnie - Kik / torebka - Lasocki / kurtka - Patrol / sweter - ? / botki - Tamaris

Znajdź mnie na:

Komentarze

  1. Cudowna stylizacja! Uwielbiam takie wygodne i cieplutkie połączenia. Bardzo urzekł mnie kolor Twojej pomadki, ładnie łączy się z odcieniem szalika :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful bag! Your hair is so beautiful *
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny schemat, u mnie na co dzień liczy się wygoda. :)
    Komin jest cudowny i ma bardzo ładny kolor. Ogromny plus za to, że jest własnoręcznie zrobiony.

    Na swoim blogu napisałam kilka słów o moim sposobie na stresujący czas, więc w wolnej chwili zapraszam.
    Pozdrawiam - amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja. W takie dni najlepiej stawiać na wygodę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam klasyczne połączenia! Świetnie wyglądasz, kochana! ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie klasyczne rozwiązania są super, świetna torebka <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty