Makeup Revolution - Naked Chocolate

 Cześć! Dziś mam przyjemność przekazać Wam moją opinię na temat białej czekoladki od Makeup Revolution! Palety używam od wtorku i czuję, że będzie to wielka miłość! Na moim instagramie pokazywałam moje makijaże z jej udziałem, więc zachęcam do obejrzenia efektów :) Zapraszam do czytania!
 Paletkę kupiłam w Rossmannie, gdzie były specjalne półki z produktami z serii "I love makeup". Kosztowała tam ona około 47zł i może faktycznie troszkę przepłaciłam, gdyż cena na stronach internetowych kręci się w okolicy 30zł. Jednak niczego nie żałuję, warto było :) Produkt zapakowany był w kartonowo-plastikowe opakowanie, przez które można było zobaczyć powierzchnię palety i jej ciekawy image, który bardzo mi się podoba!
Zalety:
-Cienie są mocno napigmentowane, dzięki czemu potrzeba ich niewiele, aby uzyskać odpowiednio pożądany odcień na powiece!
-Bardzo łatwo i przyjemnie się rozcierają, moim zdaniem ciężko zrobić nimi sobie plamę ;)
-Piękna kolorystyka palety, idealna do makijaży dziennych, ale jestem przekonana, że wieczorowy makeup także da radę zrobić :)
-Wszystkie kolory do siebie pasują!
-Trzymają się od rana do wieczora, właściwie bez wycierania się (no chyba, że przetrzecie sobie paluchami oczy!).
-Wykonana jest z mocnego plastiku.
-Ma duże, niezniekształcające lustro.
-Cienie są matowe, satynowe i z drobinkami.
-Paleta jest w bardzo atrakcyjnej cenie!

Wady:
-Delikatnie się rolują.
-Nie pachną czekoladą, bardziej czekoladopodobnie. Na szczęście jest to słaby zapach i nie jest jakiś drażniący (przynajmniej dla mnie)
 Podsumowując paletka jest świetnej jakości i w bardzo dobrej cenie. Polecam gorąco każdej kobietce, która uwielbia zabawę cieniami, ponieważ malowanie się nimi to czysta przyjemność! Skusicie się? A może macie paletki z tej serii i opinię na ich temat? Koniecznie piszcie w komentarzach!
 I jeszcze jedno pytanie! Byłybyście zainteresowane/ni rozszerzeniem bloga na youtube? Pokazywałabym tam stylizacje, haule, tutoriale makijażowe i kilka innych kwestii. Dajcie znać w komentarzach! <3

Komentarze

  1. Piękne kolory cieni w tej paletce i to opakowanie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ta nowa półkę z kosmetykami mur w Rossie, nawet się zdziwiłam. Paletka od dawna chodzi mi po głowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna paletka :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię te czekoladki z MUR, sama mam jedną w odcieniu VICE i ją uwielbiam. ;) cienie są świetne, doskonale się nimi maluje. ;) i bardzo się cieszę, że pojawiły się w Rossmannach, chociaż trochę drogo tam sobie za nie liczą.
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam takiej paletki jeszcze, mało używam cieni to może dlatego :) Opakowanie świetne, takie apetyczne :)
    Zapraszam do siebie Pani domowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem akurat w tej białej czekoladce jest mały i monotonny przekrój kolorów. Osobiście poluję na wersję czarną :) Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie się bałam, że większości kolorów nie będę używać... Ale może za jakiś czas skuszę się na kolejną ;)

      Usuń
  7. Ja kocham tą paletkę <333

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi niezmiernie miło :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie nudziaki :) Idealnie w moim guście. W Łodzi kosmetyki MUR widziałam tylko w Hebe, ale niestety nie trafiłam na tę paletkę... W innym przypadku od razu trafiłaby do mojej kosmetyczki!

    Co do youtube - ja osobiście wolę zdjęcia i recenzje blogowe. W przypadku recenzji kosmetyków do makijażu najbardziej lubię kiedy w postach pokazuje się ich zastosowanie - jak rzeczywiście sprawują się na oczach czy na ciele ogólnie :)

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję oddzielne zdjęcia coś ala tutorialowe, ale zastanawiałam się też nad filmikiem tego typu :)

      Usuń
  9. Ta paletka jest idealna! Ma cudowne kolory i coraz bardziej mnie kusi :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam paletkę I Heart Makeup i bardzo ją lubię :) jednak ta jest dla mnie za monotonna kolorystycznie :D ja uwielbiam kolory :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty