Nowości!

 Witam Was serdecznie po przerwie spowodowanej moją chorobą, o której wspominałam na moim instagramie... Niestety ciągle się leczę i choćbym bardzo chciała... nie ma w tym momencie mowy o kolejnym lookbooku... Dlatego też postanowiłam zrobić post kilkoma wybranymi prezentami, które dostałam i sprawiłam sobie na urodziny :)
 Pierwszą rzeczą, z której jestem bardzo zadowolona do paleta cieni Naked Chocolate z serii I Love Makeup marki Makeup Revolution. Kolory ma przepiękne, ale dopiero teraz będę zabierała się za testowanie. Paleta nie jest droga i można ją było nabyć w Rossmannie (do wyczerpania zapasów, może jeszcze jest ;) ) lub przez internet. Jeżeli chcecie przeczytać moją opinię na jej temat oraz zobaczyć jakiś tutorial makijażowy z jej udziałem to piszcie koniecznie w komentarzach :)
 Druga książka Ewy była moim absolutnym must have! Przeczytałam ją w ciągu 40 minut i powiem wam szczerze, że jestem zachwycona! W środku są rewelacyjne przepisy i pomysły, a zdjęcia bardzo inspirują do działania. Mam już plan na wykonanie kilku propozycji od Ewy :)
Ostatnią rzeczą są herbaty w kulkach. Szczerze mówiąc spotkałam się z nimi dopiero drugi raz (pierwsza jeszcze gdzieś leży w odmętach kuchni) i coraz bardziej mnie kusi, aby je wykorzystać. Jestem bardzo ciekawa jak smakują oraz jak wyglądają.

Pomału tworzą mi się wizje na nowe posty, a związek będą one miały z nadchodzącymi świętami. Im więcej czasu na przemyślenie pomysłów na prezent tym lepiej dla nas ;) Zapraszam na mojego instagrama, tam staram się informować was o nowych postach oraz o tym, co się u mnie dzieje :) 

Komentarze

  1. Muszę koniecznie przeczytać tę księżkę RLM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od bardzo dawna marzy mi się ta paletka, naprawdę ma fajne cienie! :)
    Książkę Ewy planuję również kupić. :))
    Pozdrawiam i zapraszam na vloga - http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się biała czekoladka ja nie dawno kupiłam czarną i też jestem z niej mega zadowolona :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym przeczytała Twoją opinię na temat tej paletki :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba! O paletce marzę, Ewkę kocham a herbatki mnie bardzo ciekawią!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty