Pomysły na prezenty!

 Witam! Długo zwlekałam z napisaniem tego posta. Czekałam na dobry moment, możliwość zrobienia zdjęć i tak dalej, ale zawsze coś mi przeszkadzało. Zwłaszcza brak czasu i goniące mnie zaliczenia. Nie chciałam jednak odpuścić tego tematu i postanowiłam wykorzystać zdjęcia ze strony weheartit.com, która jest skarbnicą inspiracji! Przejdźmy wreszcie do tematu! :)

Na sam początek chcę powiedzieć, że ważne są informacje na temat zainteresowań osoby, której szykujemy prezent. Nie ma sensu kupić zestawu do makijażu dziewczynie, która nie maluję się wcale lub kolejnych perfum, jeżeli facet lub dziewczyna ma jeszcze spory zapach, albo nie używa ich wcale. Ważne, aby prezent był praktyczny, przynajmniej dla mnie :)
 Pomysły na prezent dla dziewczyny/kobiety:
-kosmetyki - to chyba najprostszy wybór! Od kosmetyków pielęgnacyjnych po kosmetyki kolorowe (rozmaite peelingi, masła do ciała, palety cieni, jakaś szminka z wyższej półki itd...). Co do kosmetyków do pielęgnacji zdecydowanie polecam te ze wszelkich mydlarni lub eko sklepów. Są to produkty oryginalne i warte przetestowania!
-akcesoria do makijażu - pędzle nie są tanią rzeczą i na co dzień ciężko jest się zmusi do zakupu takich bajerów. Myślę, że pędzle i inne gadżety są dobrym prezentem :)
-książka- to zawsze dobry wybór, jeżeli ktoś bardzo lubi czytać! Może kolejna część sagi lub inna książka, która od dawna się marzy osobie, której robimy prezent? 
-biżuteria- kolczyki, pierścionki, bransoletki i naszyjniki. Wiele kobiet je uwielbia! 
-zestaw herbat/kaw- to opcja dla herbatoholików lub kawoholików! Można wtedy poszaleć w sklepach z różnymi ciekawymi herbatami :)
-sweter, szal itd.- nie ma nic lepszego niż puchaty sweter grzejący w największe mrozy!

Pomysły na prezent dla chłopaka/mężczyzny:
-książka- taki sam przypadek jak powyżej :)
-koszula, pasek do spodni itd. - faceci zazwyczaj nie przepadają za zakupami i nie zaopatrzą się w rzecz, która jest im potrzebna. Myślę, że warto im trochę pomóc i zrobić to za nich :)
-śmieszna rzecz - zabawny kufel, dzwonek na seks i inne wynalazki. Będzie śmiesznie i to się liczy!
-perfumy- dobry zapach nie jest zły, zwłaszcza, kiedy akurat naszemu lubemu się kończy ;)
A jakie są wasze propozycje na świąteczne prezenty? Koniecznie piszcie w komentarzach! :)

Komentarze

  1. Ja zamówiłam u Mikołaja kapcie i portfel:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre pomysły na prezent. Ja w tym roku stawiam na same praktyczne prezenty takie jak: portfel, perfumy itp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie jestem zbyt pomysłowa jeśli chodzi o prezenty, bardzo długo poszukuję czegoś odpowiedniego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj mi duzo czasu zajmuje znalezienie jakiegos prezentu, zawsze jednak jest jakas obawa, ze dany upominek nie spoboba sie danej osobie ;)


    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty