WINTER LOOKBOOK #8

Iiiii mamy grudzień! Temperatury coraz niższe, śnieg i kolejne zmiany w garderobie znaczą tylko jedno - w tym roku koniec z serią fall lookbook! Nadszedł czas na serię zimową i zaczynamy ją... Spódnicą! Zawsze mówię, że jeśli mi będzie za zimno w ubraniu to się przebieram i koniec. Na szczęście dwie pary rajstop (grube i cienkie) zrobiły swoje i nie musiałam zakładać dziś spodni :) Spódnicę upolowałam kiedyś w lumpeksie za 4zł i już nie mogłam się doczekać, aby ją założyć. Dobrałam do niej ciekawy sweter, również z lumpeksu oraz pasek, który niestety w połowie mi się podwinął, a ja tego nie zauważyłam... Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :) 

Zdjęcia najlepszej jakości nie są. Wina tego, że pozując w swetrze starałam się zrobić zdjęcia w tempie ekspresowym, aby zdążyć przez mini śnieżycą, która dość szybko mnie zaskoczyła oraz aby nie zamarznąć od wiatru... Wybrałam te najlepsze i mam nadzieję, że wam się spodobają! Piszcie swoje opinie na temat stylizacji w komentarzach! 
buty - Tamaris / kurtka - Patrol / szal - DIY/ torebka - Stradivarius/ rajstopy - Gatta/ spódnica, sweter, pasek - sh


Komentarze

  1. Naleze do osob ktore jesli chociaz raz w roku zaloza jakas sukienke badz spodniczke to mozna uznac ze naprawde zaszalaly, haha!
    Zdecydowanie pewniej i lepiej czuje sie w spodniach i to je zawsze nosze od jeansow po kochane wygodne dresy <3
    Uwielbiam szare ciuchy a swterek jest uroczy! <3 Pierwsze zdjecie jest magiczne! *-*

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero w tym roku zaczęłam się staczać z drogi spodni, haha! Czasami lubię sobie założyć spódnicę, ale większość mojego życia to spodnie i dresy :D

      Usuń
  2. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja! Ta spódnica bardzo mi się podoba *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam stylizację w szarościach i klasycznej czerni. Trafiłaś w mój gust.Zdjęcia na prawdę nie są złe.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter rzeczywiście bardzo ciekawy! Bardzo mi się podoba :)

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo mi się podoba :) A zdjęcia wyszły super, pomimo tego, że się śpieszyłaś. Najbardziej podobają mi się te na których jesteś cała w śniegu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie śnieg był tylko przez chwilę, teraz już go dawno nie ma, a szkoda.

    minimalistyczny.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja cie! Ile śniegu! Piękna sceneria do tych zdjęć, naprawdę! A sweterek i spódnica niczego sobie!

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł ze zdjęciami w śniegu. U mnie niestety śnieg rzadko się pojawia. Jak już to troszkę po prószy, ale na drugi dzień już nic nie ma.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ci zimno nie jest <<3 u mnie śnieg był 1 dzień :/

    Zapraszam! Będzie mi miło jak wpadniesz :3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej ile śniegu! widzę zima przyszła na dobre :D super kurtka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już sobie poszła :( A szkoda, bo zaczynałam czuć święta :D

      Usuń
  12. Świetna stylizacja! I cudne zdjęcia, pogoda jak najbardziej tu pasuje idealnie! <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty