WINTER LOOKBOOK #9

Kocham zimę. Dlatego bardzo mocno się cieszę z powodu śniegu, który spadł ostatnio! W wolne dni postanowiłam znaleźć chwilę i wyskoczyć na zdjęcia, aby wykorzystać śnieg póki jeszcze jest. Krajobrazy były przepiękne i nie mogłam się zdecydować na tło... Na szczęście całkiem szybko udało mi się wybrać to odpowiednie :)

W tej stylizacji bardzo chciałam zaprezentować Wam mój ukochany golf, który już jakiś czas temu upolowałam na lumpeksach. Chodzę w nim bardzo często i ciężko mi się z nim rozstać! Prezentowałam go w haul'u (tu!), ale nie widzieliście go jeszcze w żadnej stylizacji! Zazwyczaj to on gra główną rolę, więc dobieram do niego najzwyklejsze rzeczy. Tutaj mam na sobie nowe rurki, czarne buty oraz nauszniki. Stylizacja jest idealna na uczelnię i spotkania ze znajomymi! A Wam jak się podoba? Piszcie koniecznie w komentarzach! 
golf, spodnie - sh / kurtka - Patrol / buty - Bronx / nauczniki - Yups... 

Złap mnie na:
facebook / instagram

 Mam dla Was także niespodziankę! Planowałam dodać to na rocznicę bloga, ale mam w planie kilka rzeczy w związku z tym! Zapraszam na pierwszy film na youtube! <3


Komentarze

  1. Świetna stylizacja! U Ciebie tyle śniegu a tu w Szczecinie jeszcze ani płatka jednego nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno niestety nie ma, był tylko kilka dni :(

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia i śnieg, śnieg! :) Oby taki krajobraz zawitał na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, super zdjęcia ! :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce tyle śniegu widzieć za swoim oknem :( Piękna stylizacja!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie napadało tyle śniegu? *__* Ja kocham śnieg, ale od paru lat już nie chce padać w woj. opolskim ;c
    Śliczny golfik, stylizacja faktycznie dobra na co dzień :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napadało na Mazurach, ale spokojnie od tygodnia już go nie ma :)

      Usuń
  6. ale fajna stylówka !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! U mnie niestety śniegu brak...

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz! te czerwone usta super wyglądają <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty