2017!

Witam Was serdecznie w nowym roku! Szczerze mówiąc nawet nie wiem, gdzie ten 2016 rok mi uciekł - to działo się tak szybko! Ubiegły rok był dla mnie czasem ogromnych zmian, szczerze mówiąc chyba nawet na lepsze ;) W maju napisałam egzaminy maturalne, wakacje spędziłam na podróżowaniu i odpoczywaniu, a w październiku wynajęłam mieszkanie z chłopakiem w Olsztynie i rozpoczęłam studia! Zaczęłam się także więcej bawić fotografią, makijażem oraz ubiorem. Z negatywnych zmian to utyłam przez siedzący tryb życia, co strasznie mi przeszkadza. Szybko się męczę, łapię zadyszki po pięciu minutach chodzenia, co bardzo mi się nie podoba. 
Jako, że nowy rok nowa ja, to i ja także mam swoje postanowienia noworoczne. Przede wszystkim chciałabym, aby ten blog wreszcie rozkwitł. Więcej stylizacji, postów o kosmetykach i ładniejszych zdjęć (zaczynając od zaraz!). Chciałabym także zorganizować jakiś ciekawy konkurs, ale to w przyszłości, jak znajdę odpowiedni pomysł i przemyślę nagrody :) . Znów zrobię podejście w stronę aktywności fizycznej, zaczynając od długich powrotów z uczelni na piechotę po jakieś ćwiczenia w domu. Będę chciała także zarobić pieniądze na nowy obiektyw, zainwestować we własnego laptopa i wymienić całkowicie garderobę, co akurat może być trochę problematyczne :) 
Z moich postanowień to raczej wszystko. Wiem, że jeżeli cokolwiek sobie zaplanuję to za chwilę porzucę swoje plany, jeżeli będzie tego za dużo. Tak już mam, taki mój urok :) A jakie są Wasze postanowienia? Macie jakieś, czy w tym roku odpuściliście je sobie? Czekam na Wasze odpowiedzi i pozdrawiam gorąco! Wszystkiego najlepszego w nowym roku!


Komentarze

  1. Ja w tym roku chce być po prostu szczęśliwa :) a wszystkie Twoje postanowienia są całkowicie do zrealizowania i trzymam kciuki, zeby Ci się udało! :)
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizowaniu postanowień. Ja też postawiłam sobie kilka małych celów na ten rok :)
    Wszystkiego dobrego w tym nowym roku :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty