WINTER LOOKBOOK #11

 Już prawie koniec. Prawie. Całe dwa tygodnie spędziłam na walce o moje oceny na koniec semestru. Właściwie udało mi się zaliczyć większość, gdyż w poniedziałek będę miała jedną poprawę. Wyłączyło mnie to z życia nie tylko blogowego. Ciągle nie mam na nic siły i tylko snuję się z kąta w kąt. Coś czuję, że za kilka dni mi przejdzie i już będę czuła się normalnie. Póki co ciągle chce mi się spać i jeść słodkie :)
 Zdjęcia stylizacji zostały zrobione wczoraj. Nareszcie udało mi się zebrać siły i wybrać się na zdjęcia (i  na pyszną pizzę przy okazji!). Z racji, że dzień był ciepły i słoneczny, pozwoliłam sobie na brak czapki oraz cieniutkie rękawiczki. Na wierzch założyłam czarny płaszcz i szalik inspirowany domem Ravenclaw z Harry'ego Pottera, oczywiście 100% handmade :) Pod spodem mam zwykłą szarą bluzkę na długi rękaw i czarny kardigan z frędzelkami. Spodnie znalazłam w secondhandzie. Są z wysokim stanem, w jednolitym kolorze oraz mają w kilku miejscach kwiatki, dzięki czemu nie wyglądają nudno. Noszę je bardzo często! Na szyję założyłam czerwony choker, który wyszydełkowała mi mama mojego chłopaka :) Całość jest idealna na uczelnię oraz na luźne wyjście ze znajomymi (lub z chłopakiem). Co myślicie o tej codziennej stylizacji?
spodnie, płaszcz, kardigan - secondhand
botki - Tamaris
pasek - nn
bransoletki - H&M
choker, szalik - handmade
torebka - Lasocki
bluzka - New Yorker

fot. Marcin

Komentarze

  1. Piękne te spodnie! Za to kocham lumpeksy :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja :) Świeta stylizacja.

    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie powodzenia w poniedziałek!
    Świetnie wyglądasz. Lubię Twoje stylizacje :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :)
    podoba mi się szalik !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się zrobić go najlepiej jak tylko potrafię :)

      Usuń
  5. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladna stylizacja. Zycze wiecej energii!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie bardzo przypadły mi do gustu. No i oczywiście szalik jako potterhead!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny lookbook :)
    Selena Gomez - Hands To Myself

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że troszkę się ociepliło i ja wreszcie mogłam założyć coś luźniejszego :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie wyglądają mi na "mom jeans" świetnie się prezentują w tej stylizacji :)

    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, ale nie byłam w 100% pewna :) Dziękuję! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty