WINTER LOOKBOOK #10

Lubicie zimę? Taką śnieżną i mroźną? Ja tak i to mocno! Od dawna marzyły mi się zdjęcia z białym puchem  i wreszcie udało mi się wyjść na taką sesję. Fotografie wyszły rewelacyjnie! Za co oczywiście bardzo dziękuję swojemu chłopakowi. :) Mankament był tylko jeden. Było -7,5 stopnia i wiatr! A on znacznie pogorszył sprawę... Dopiero w domu mogłam poruszać dłońmi... Ale jak ja to mówię - bez poświęcenia nie ma zabawy!

Stylizacja, jaką przygotowałam tamtego dnia jest idealna na zimne dni. Oczywiście kurtka też jest bardzo ważna ;) . Postawiłam na klasyczne czarne rurki i ocieplane botki, do których zaczęłam się przyzwyczajać. Reszta to nowości w mojej szafie. Zdecydowałam się na ciepły sweterek w pastelowym kolorze, jasną kamizelkę oraz ogromny szalik, który zrobiłam własnymi rękoma. Aby stylizacja nie była nudna założyłam czapkę z uszkami Myszki Miki, którą dorwałam na promocji. A Wy co o niej sądzicie? Podoba Wam się taka stylizacja? :)
spodnie - secondand
 kamizelka (Choies! za 3zł!) - secondhand 
sweter - Pull&Bear
botki - Tamaris
czapka - H&M
torebka - Stradivarius

Komentarze

  1. Ja lubię zimę tylko w święta, bo na co dzień mnie wkurza to, że jest zimno i ślisko.
    Świetna czapa!

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna czapka! :)
    Ja lubię taką prawdziwą zimę, niestety w Anglii takich nie ma :(
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką pogodę ! Świetnie wyglądasz :)
    Ta czapka jest rewelacyjna!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjną perełkę znalazłaś w SH i to jeszcze z Choies! :) Czapka absolutnie skradła moje serce. ������

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna czapka! Całość prezentuje się mega :) uwielbiam zimę 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. czapeczka super! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaka jest cudowna, samej mi się taka marzy ale chyba nie mam tyle odwagi by w takiej wyjść, super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka jest genialna!

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna stylizacja na zimowe dni ♥ Czapka jest świetna!

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna czapa ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej spodobała mi się torebka :) fajny look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia, w zimowym klimacie :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapka skradła moje serce 💕 Uwielbiam takie szalone dodatki !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty