Golden Rose: LIP MARKER Ultra Lasting Color - nowość!


Kilka lub kilkanaście dni temu Golden Rose wypuściło nowy produkt do ust. Kiedy tylko zobaczyłam mówiący o tym post na facebooku od razu zaczęłam się interesować co, za ile, gdzie i jak. Następnego dnia pobiegłam po zajęciach do galerii i na stoisko tej firmy. Szybko odnalazłam w gąszczu szminek tę konkretną rzecz. Porobiłam mini swatche, pomyślałam i kupiłam jedną na wypróbowanie. Co to takiego? Mowa oczywiście o matowych markerach do ust! Jesteście ciekawe mojej opinii? Zapraszam do dalszej części posta!


Od producenta:
Pomadka do ust w markerze na bazie wody tworzy na ustach wyraziste wykończenie. Lip Marker rozprowadza się bardzo łatwo, wysycha w zaledwie kilka minut, a dodatkowo nie jest wyczuwalny na ustach. Dzięki długotrwałej formule utrzymuje się nawet do 12 godzin, a jednocześnie nie rozmazuje się i nie wysusza ust. Pomadka została wzbogacona o ekstrakt z aloesu i witaminy E. Specjalnie zaprojektowana końcówka pozwala na obrysowanie konturu ust, a także wypełnienie ich kolorem. Aby dodać ustom błysku można nałożyć dodatkowo pomadkę, błyszczyk lub balsam.


Moja opinia:
Od razu muszę przyznać, że spodziewałam się jakiejś wielkiej petardy i nieco się rozczarowałam. Niestety tak się zdarza po wysłuchaniu wszystkich znakomitych opinii. Ta pomadka w markerze miała być tak trwała, że wgryzie się w skórę i będzie kłopot ze zmyciem jej przez dwa dni... I tutaj właśnie bańka prysła. Może powodem jest to, że te pomadki są trwałe w zależności od osoby? Przecież usta ustom nierówne... W moim przypadku niestety się "nie wgryza". Swatche z ręki zeszły mi przy myciu włosów zwykłym szamponem, a kolor z ust zjadał mi się z każdym pokarmem, więc finalnie musiałam produkt dołożyć po kilku godzinach (miałam już wtedy jakby kolorowy kontur ust). Kolejną kwestią jest fakt, że potrzeba odpowiednio przygotować usta pod marker. Wtedy trzyma się on troszeczkę dłużej, ale nadal pupy nie urywa.

Jednak nie jest ona wcale taka zła. Końcówką można precyzyjnie nałożyć produkt i nie zużywa się go dużo. Dziwny zapach ulatnia się od razu i nie przeszkadza na dłuższą metę. Nie rozmazuje się, szybko zasycha. Ogromnym plusem dla wszystkich noszących okrągłe kolczyki w wardze będzie to, że pomadka nie rozetrze się o kolczyk i przy jego nakładaniu. Kolory są bardzo ładne i łatwo wybrać coś dla siebie...Jednak goryczka pozostała i troszeczkę żałuję zakupu, głównie przez jego cenę. Może potrzebuję czasu, aby się do niego przekonać?

(dwa zdjęcia w zestawieniu od góry: od razu po nałożeniu, po kilku godzinach, obiedzie i napojach)

Zalety:
-piękne kolory
-precyzyjna końcówka
-wydajność
-szybko zasycha
-nie rozmazuje się
-nie zostawia śladów


Wady:
-cena (około 27zł)
-trwałość - u mnie nie jest jakaś fenomenalna jak podobno jest u innych

(dwa zdjęcia w zestawieniu od góry: od razu po nałożeniu, po kilku godzinach, obiedzie i napojach)
        
Tak jak już wspomniałam - troszkę żałuję zakupu. Będę ją nosić dalej, ponieważ to co tutaj opisałam to moje pierwsze wrażenie po kilku dniach. Mam nadzieję, że znajdę na nią odpowiedni sposób, aby ją dobrze wykorzystać. Czy polecam? Bardziej jako ciekawostkę, ale są produkty, które mocniej przypadły mi do gustu... A Wy? Próbowaliście już może tej nowości? Macie o niej jakieś opinie? Koniecznie piszcie w komentarzach!

Komentarze

  1. Komentarz może troszkę nie do tematu, ale masz naprawdę piękny kolczyk w wardze ! ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoho! Takie coś mi się przyda. Nie lubię chodzić do toalety co godzinę i poprawiać usta.. Udręka!
    zaobserwowałam.
    zapraszam :)  
    http://puuudi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam jeszcze tego produktu, ale kosmetyki Golden Rose bardzo lubię :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej nowości. Jednak ja się chyba nie skuszę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. o bardzo fajny marker
    http://riwlawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam, ale moja przyjaciółka wydała mi kiepską opinię o tym :D

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt! :)
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty