WINTER LOOKBOOK #12


Zdjęcia z dzisiejszego posta zrobiłam w Walentynki. Tego dnia miałam ochotę ubrać się na czarno i stworzyć mroczniejszą stylizację. Pomyślałam jednak o tym, że w miejscu, w którym miałam przebywać, mogłoby być to odebrane nieco inaczej, gorzej... W czerni potrafię wyglądać groźnie, zwłaszcza podczas nudzenia się. Dlatego ciemny sweter schowałam do szafy na inną okazję. Zdecydowałam się na ten, który już widzieliście w tym poście. Z drugiej strony to dobra okazja, aby założyć go do bardziej dziewczęcej odsłony, prawda?

Ponownie dobrałam do niego nowe czarne rurki, tym razem z innego materiału i w intensywniejszym kolorze. Podwinęłam nogawki tak, aby widać było czarne skarpety w paski. Ostatnio było całkiem trendy pokazywanie oczojebnych skarpeciochów, ale ja dopiero przekonuję się do tej mody i nie chciałam, by aż tak zwracały na siebie uwagę. Póki co podoba mi się jak są neutralne. :) Sweter wpuściłam z przodu w spodnie i ujawniłam pasek, który też jest ciekawym elementem w stylizacji. Do tego dziewczęcy koczek i delikatna biżuteria. Tak oto powstał idealny zestaw na randkę, spotkanie, do szkoły lub zwyczajnie na co dzień :)
spodnie - ze sklepu Magnolia
sweter - Pull&Bear
botki - Tamaris
skarpety - targowisko
kolczyki - Claire's
naszyjnik - Sinsay

A Wy co sądzicie o takiej stylizacji? Podobają się Wam wystające skarpetki? Piszcie koniecznie w komentarzach! <3

Komentarze

  1. Nie martw sie kochana ja tez czesto wygladam "groznie" kiedy nawet nie mysle o tym aby odstraszyc kogos, haha! Ten sweterek cudownie pasuje do calego krajobrazu a te zdjecia gdzie rzucasz sniegiem sa mega magiczne! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta stylizacja. Świetny sweterek! :)
    Ja nie przepadam za wystającymi skarpetkami ale to zależy też od ich koloru i to do czego są dopasowane. W Twojej stylizacji wyglądają fajnie i idealnie się wpasowują :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten sweterek, ma idealny kolor <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia z mega pozytywną energią, bardzo ladnie na nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i uroczy sweterek :) u mnie ferie a śniegu nie było i prawdopodobnie nie będzie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie wspaniałe, pozytywne zdjęcia, szczególnie te w ruchu, z psiakiem są cudne!
    Poza tym bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się wystające skarpetki! Ja mam takie z falbankami i koniecznie muszę użyć ich w jakiejś stylizacji na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne opisanie stylizacji i super zdjęcia, pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam skarpetki i uwielbiam kidzy gdzieś coś widać :D
    A zdjęcia są super! uwielbiam zabawy ze śniegiem uwiecznione na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne!

    Zapraszam również do mnie kochana! :)

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty