FALL LOOKBOOK #46


spódnica - sh+DIY; płaszcz - sh; rajstopy - nn; buty - Jenny Fairy; sweter - bon prix; okulary - H&M; kolczyki - H&M; szal - nn;torebka - Mohito

  Oficjalnie mamy już grudzień! Zaczął się sezon na vlogmasy i inne świąteczne posty. W tym roku i ja chciałabym spróbować swoich sił w tej tematyce, więc mam nadzieję, że do świąt uda mi się przygotować jakieś ciekawe stylizacje oraz makijaże! 
  Dziś przychodzę do Was z prostą stylizacją, w której skusiłam się na spódnicę. Założyłam do niej jasnoróżowy sweter, czarne rajstopy i długie buty. Całość uzupełniłam cienkim szalem, dużymi kolczykami, okularami i torebką, którą kupiłam podczas black friday. Płaszcz już znacie, nie mogę się z nim rozstać! ;) 

Komentarze

  1. Jaka piękna stylizacja :) Mega mi się podoba kolor Twojego płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz bardzo twarzowy, nie dziwię Ci się, że go lubisz i się z nim nie rozstajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! Bardzo podoba mi się płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra look, ten plaszcz jest świetny😉😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja. Płaszcz i torebka bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja sama w sobie bardzo ładna, jednak nie w moim stylu.
    Widzę, że masz dużo rzeczy z sh, może zrobisz kiedyś o tym jakiś post. (jestem nowa tutaj, więc jeżeli był jakiś post o tej tematyce, to przepraszam)
    Ps. Trzymam kciuki, żeby BLOGMASY Ci wyszły, ja też w tym roku z nimi zaczęłam.
    Obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    https://akilegna-kib.blogspot.com/2018/12/blogmas1-winter-skin-hair-and-body-care.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymierzam się do takiego posta od dłuższego czasu - mam nadzieję, że w styczniu uda mi się go opublikować :)

      Usuń
  7. Torebka kupiona z okazji Black Friday wydaje się być dobrym zakupem, ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz :) Ja zimą praktycznie nie noszę sukienek i spódnic bo mi zimno :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubie spodniczek z jeansu jakos dziwnie mi sie kojarza, ale Ty wygladasz w niej swietnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płaszcz jest świetny! Okularki zwróciły moją uwagę.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten płaszczyk masz bardzo fajny. Rewelacyjny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Do twarzy Ci w tych okularach! :-) Świetny look! :-)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty