WINTER LOOKBOOK #47


sukienka - Bershka; rajstopy, kolczyki, wisior, pierścionek - nn; botki - Tamaris; torebka - Mohito; frotka - Reserved

Dziś przychodzę z propozycją stylizacji świątecznej. Sukienkę kupiłam kilka lat temu i choć rzadko w niej chodzę, to bardzo ją lubię. Jest wygodna i ma piękny kolor, wręcz idealny na święta! Można powiedzieć, że przez obcisły krój będzie uwydatniała pełny brzuch, ale z drugiej strony nie będzie go uciskać. :D Dobrałam do niej grube czarne rajstopy, dobrze znane Wam botki, dużą czarną torebkę i srebrną biżuterię. Włosy związałam w niski kucyk, ale żeby nie było nudno, założyłam również cekinową frotkę. Jak Wam się podoba taka propozycja? ;) 

Komentarze

  1. Śliczny kolor tej sukienki - pięknie w niej wyglądasz :) Żałuję, że ja w takim wyglądam koszmarnie :(
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta sukienka, jest prosta ale z klasą

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego koloru, ale na Tobie bardzo przypadł mi on do gustu. Fajny materiał ma ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja prosta, ale na przyszłość może coś wcięte w tali?

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bordo i takie dzianinowe sukienki :) świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam serdecznie

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor tej sukienki i jeszcze podoba mi się wisiorek

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor sukienki rewelacyjny :) Takiej torebki właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę fajna, ale polecam sprawdzić pasek lub kupić nowy - mój okazał się wadliwy. 😉

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię dzianinowe sukienki. Ja mam ochotę zrobić sobie jakąś sama, na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadza się sukienka ma piękny kolorek w sam raz na święta! :) Super stylizacja podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja. Uwielbiam ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty