FIRST DAYS OF SPRING || SPRING LOOKBOOK #54

 sukienka - orsay; płaszcz, kardigan - sh; rajstopy, naszyjnik - nn; botki - tamaris; torebka - h&m; bransoletki, kolczyki - piccola biżuteria skórzana

Wreszcie mamy wiosnę! Niezmiernie mnie to cieszy. Choć lubię zimę, to już bardzo tęsknię za ciepłem i słońcem. Już ciągnie mnie na długie spacery, ale zimny wiatr nie odpuszcza. Dlatego zdecydowałam się pokazać Wam moją ostatnio ulubioną stylizację na tego typu dni. Luźna sukienka jest niezwykle wygodna, a co za tym idzie idealna niemalże na każdą okazję. W zależności od dodatków zmienia swój charakter. Dobrałam do niej kardigan i  założyłam ciepłe rajstopy. Kolorowa biżuteria i czerwona torebka ożywiają zgaszony zestaw. Na co dzień zestaw idealny! Jak się Wam podoba?

Komentarze

  1. Bardzo ładny look. Kolor sukienki bardzo mi się podoba. PieknPi wyglądasz 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba. Lubię sukienki, kardigany i żakiety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny look :) Ja też bardzo się cieszę na nadejście wiosny i już niedługo zaczniemy nosić lżejsze ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki sweter, idealnie współgrający z czerwienią, zawsze jest dobry w wiosenne zwodnicze zimne wiatry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twoja stylizacja. Łączysz elegancje z wygodą, a ja tak właśnie staram się ubierać na co dzień, więc jak dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, sam kolorek jest już cudowny! Muszę gdzieś dorwać taki wełniany sweter! :D

    https://turystawlaczkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czujesz wiosnę w dobrym stylu :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz! Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiosnę, za możliwość lekkich stylizacji, takich jak ta
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja świetna! Wszystko pięknie dobrane :) Szczególnie podoba mi się ta czerwona torebka :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypomniałaś mi że mam gdzieś sweterek w takim rdzawym kolorze jak Twoja sukienka ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty