ULUBIEŃCY LUTEGO 2019!

Minął kolejny miesiąc, a to znaczy że pora na ulubieńców! Tym razem znacząco przeważa pielęgnacja. Pojawiło się kilka moich hitów z poprzednich miesięcy, o których zapomniałam na jakiś czas. Są też nowości. Jesteście ciekawi, po co w tym miesiącu sięgałam najczęściej? Wszystkiego dowiecie się poniżej!

1. Szampon - nalewka do włosów czarna bania Agafii
Bardzo lubię produkty Agafii, choć nie testowałam ich zbyt wiele. Za każdym razem, jak ich produkt trafia w moje ręce, jestem zadowolona. To u mnie nowość, ale będę sięgać po ich szampony częściej.

Zalety:
- niska cena
- przyjemny, ziołowy zapach
- wydajny (tylko ja jak zwykle leję go za dużo) ;)
- po umyciu włosy są odświeżone i miękkie
- 350 ml

Wady:
- brak

2. Tradycyjny syberyjski balsam odżywczy nr 4 kwiatowy propolis Agafia
Tę odżywkę miałam kilka miesięcy temu. Kupiłabym ją wcześniej, gdybym tylko się na nią natknęła!

Zalety:
- 550 ml
- wydajna
- konsystencja jest dość rzadka, dzięki czemu można go zużyć mniej
- słodki zapach
- nawilża i odżywia włosy
- może być używany jako odżywka bez spłukiwania, ale tylko w niewielkiej ilości

Wady:
- jest dość trudno dostępny (czasami pojawia się w hebe, w innych sklepach go nie zauważyłam) 
3. Płyn do higieny intymnej z macierzanką ziaja
To moja druga buteleczka. Uwielbiam ten żel i jeszcze nie raz po niego sięgnę.

Zalety:
- tani
- powszechnie dostępny
- bardzo wydajny (kropla wystarczy)
- 500 ml
- nie podrażnia
- jest idealny do mycia pędzli i gąbeczek
- pięknie pachnie

Wady:
- brak
4. Krem pod oczy kozie mleko ziaja
Kupiłam ten krem zaraz po tym, gdy zużyłam ten z poprzednich ulubieńców. Muszę przyznać, że ten sprawdza mi się równie dobrze, a nawet troszkę lepiej!

Zalety:
- tani
- wydajny
- 15 ml
- wygodny w aplikacji (tubka)
- doskonale nawilża i koi skórę

Wady:

- brak
5. Krem do rąk oriflame
Jak z każdym produktem od ofriflame miałam co do tego kremu wątpliwości. Z tą marką albo się lubię, albo nienawidzę i nigdy nie wiem czy aby na pewno dany produkt będzie dobry. Na szczęście ten krem bardzo dobrze mi się sprawdził, więc zdecydowanie nie żałuję wydanych pieniędzy.

Zalety:
- dość gęsty
- ładnie pachnie
- odżywia i nawilża skórę dłoni
- szybko się wchłania
- zajmuje mało miejsca w torebce (50 ml)

Wady:
- dostępność
6. Naturalny balsam do ust muilo namai
Nie mam pojęcia która to sztuka. Kocham te pomadki. Odkryłam je kilka lat temu podczas wyjazdu na Litwę, a teraz regularnie je tam kupuję. Są dostępne tutaj, lub na straganach podczas imprez na Litwie.

Zalety:
- wydajny
- długo trzyma się na ustach
- delikatny zapach (są dwie wersje, obecnie mam grejpfrutową)
- odżywia i nawilża usta
- gęsty

Wady:
- dostępność
- nie na każdą porę roku
7. Paleta cieni cocoa blend zoeva
Mam ją od zeszłego roku, ale w tym miesiącu sięgałam po nią zdecydowanie najczęściej! Idealnie sprawdziła mi się do szybkich makijaży.

Zalety:
- kolorystyka idealna na co dzień i na wyjścia
- szybko się blenduje
- ma beżowy cień
- nie pyli i nie osypuje się

Wady:
- dla niektórych może być to cena


Znacie moich ulubieńców? A może macie inne hity? Piszcie koniecznie w komentarzach! :) 

Komentarze

  1. Kiedyś często sięgałam po płyny Ziai. Były fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że pojawiły się tu produkty z serii syberyjskich kosmetyków. Ja sama jakiś czas temu je kupiłam, ALE byłam wtedy jeszcze nieświadoma, że tworzone są ich niepełnowartościowe podróbki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Już myślałam, że nie znam żadnego kosmetyku z wymienianych ale cocoa blend na końcu to coś co znam! Ja poznałam kilka palet z Zoeva i szczerze jakoś za nimi nie przepadam, bardzo rzadko po nie sięgam.
    P.S. Sprawiłaś, że przy każdym zdjęciu się zatrzymywałam i przekręcałam głowę by dokładnie przyjrzeć się opakowaniu "w pionie" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znamy i lubimy a najważniejsze że lubi nasza skóra 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio z Ziaji skończyłam płyn do kąpieli kozie mleko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś krem z mleka koziego był bardzo dobry. Znam też płyn do higieny intymnej. A pozostałe kosmetyki niestety nie. Ale widzę że większość z nich sprawdziła się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie widziałam kosmetycznego zestawienia, w którym wszystkie kosmetyki byłyby w moim guście! Jestem ich strasznie ciekawa, znam firmy ale nie znam tych konkretnych produktów. Na bank wypróbuję, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam pkt 2 ale szampon z tej samej serii i szczerze nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same fajne rzeczy :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z wielkiej imprezy jeździeckiej, na której byłam wolontariuszką. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Obserwuję i Pozdrawiam Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią zakupie ten szampon z Agafi i krem z kozim mlekiem. Bardzo ciekawe produkty !

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale znam Twoich ulubieńców. Nie mam tylko Oriflame, ale za tą marką nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za tą marką, ale akurat ten krem zrobili świetny :)

      Usuń
  12. Amei essa sua postagem, sempre estou visitando seu blog e lendo suas postagens.. Seu blog está salvo em meus favoritos..

    Parabéns!

    Amo seu blog ❤️ ..

    Meu Blog: Resultado Bahia dá Sorte

    OdpowiedzUsuń
  13. Po kremie pod oczy kozie mleko ziaja miałam uczulenie :(
    Zainteresował mnie ten krem z Oriflame do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bardzo. Mnie też kiedyś ziaja uczulała... :/

      Usuń
  14. Rzeczy z Ziaji super! Reszta też mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki z Ziaja sa swietne, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty