SUNFLOWER MOOD || FALL LOOKBOOK #69

 sukienka, narzutka - second hand; buty - puma; rajstopy - f&f; spinka - stradivarius; bransoletka - diy

Zdjęcia z tej sesji zostały wykonane pod koniec września, kiedy jeszcze było zielono. Jeszcze chwila i będzie złociście, obiecuję! ;)

Ostatnio chętniej noszę sukienki. Wciąż stawiam na komfort, dlatego krótkie i niewygodne kiecki długo nie zagrzeją u mnie miejsca. Wzorzysta sukienka to główny element stylizacji, dlatego reszta stroju jest stonowana i mało rzucająca się w oczy. To strój idealny na luźną randkę lub na uczelnię. Jak się Wam podoba?

Komentarze

  1. W tej porze roku lubię to, że można nosić grube rajstopy. Fajna stylizacja i ten żółty słonecznik nadający słońca całości :).

    OdpowiedzUsuń
  2. O widze że w second też można znaleźć bardzo ciekawe ciuszki, dawno w nich nie byłam, ale u mnie grube rajstopy to podstawa jesiennych stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny deseń ma ta sukienka, choć kolor zupełnie nie mój :) Jesienią wolę spodnie bo jestem na bakier z rajstopami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze chętnie noszę sukienki, cała wiosna i lato jest ich , jesienią i zimą gdy nie wiem co założyć to właśnie po sukienki sięgam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogólnie rzadko noszę sukienki, ale o tej porze roku czarne rajstopy to u mnie must have.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię sukienki i praktycznie noszę je przez cały rok :D Śliczne zdjęcia, jak w jakimś tajemniczym ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym się tak ubrała na uczelnię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty