SWEATER DRESS || FALL LOOKBOOK #68

 sweter - second hand; naszyjnik - reserved; spinka - stradivarius; rajstopy - f&f; buty - puma

Halo, ja przepraszam bardzo, ale czy to pora na fall lookbook? Kocham jesień i muszę przyznać, że nie mogłam się doczekać, aż będę mogła przygotowywać stylizacje w jesiennej aurze. Powyższa sesja została zrobiona we wrześniu, ale już wkrótce zrobi się złoto na blogu! 
Swetry to moja ogromna miłość. Nie może ich zabraknąć w mojej jesiennej i zimowej garderobie. Ten dostałam z "lumpeksowej paczki" od babci i muszę przyznać, że go uwielbiam. Jest mega ciepły i zwraca uwagę dzięki wzorowi. Fajnie wygląda jako luźna sukienka. Co myślicie?

Komentarze

  1. Też uwielbiam swetry. Ten który który prezentujesz jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten sweterek można założyć go na różne sposoby!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi akurat takie sweterko-sukienki nie odpowiadają i ich nie ubieram, wolę swetry krótsze i w innych wzorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jesienią i zimą kocham swetry, chociaż rok temu zaczęłam zwracać także uwagę na bluzy z kapturami ;)
    https://www.blackliner.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny sweterek, pasuje do jeansów, czy do legginsów - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. That sweater dress look amazing. I like combination of colours. Thank you for inspiration.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/dr-brandt-do-not-age-transforming-pearl_14.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki dresowe na jesień są super. Cieplutko i elegancko:))

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty