CROP CARDIGAN || WINTER LOOKBOOK #77

CROP CARDIGAN

spodnie, kardigan - second hand; torebka, golf - h&m; rękawiczki, szal, czapka - sinsay; pasek - reserved; buty - lasocki; biżuteria - prezent
Piękną wiosnę mamy tej zimy, czyż nie? Poniedziałek był dość chłodny i wciąż wietrzny, więc pierwszy raz w tym roku stałam się człowiekiem-cebulą, gdyż zdejmowanie tych warstw trochę mi zajęło. Nie jestem z tego zadowolona, tęsknię za mrozem, śniegiem i byciem opatulonym. Obecna aura jest taka... męcząca. 
Ostatnie zaliczenie przede mną już jutro. Jakoś nie czuję się gotowa, może dlatego, że okropnie mi się nie chce. Marzę o wolnym, mam fajne plany, ale tego dowiecie się już niebawem :) Na pewno urozmaici to tego bloga, już nie mogę się doczekać!
Postawiłam na o wiele jaśniejszą stylizację niż zwykle. Miła odmiana, co nie? Jasne, luźne dżinsy i zapomniany kardigan to lumpeksowe łupy sprzed... kilku lat. Spodnie noszę co jakiś czas, ale tę narzutkę odłożyłam do szafy mamy, aby teraz znów do niej wrócić. Pod spód założyłam pasiasty golf, dodałam delikatną biżuterię i wyróżniającą się torebkę, aby nieco urozmaicić stylizację. 
Założyłam buty, w których chodzę dość często, ale... nie jestem z nich zadowolona. Dlaczego? Pomimo wygody i tego, że to bardzo uniwersalny model, to chyba coś im nie wyszło. Po trzech miesiącach wyglądają jakby były noszone trzeci sezon. I choć na zdjęciach nie wyglądają źle, to skóra strasznie się rozciągnęła, w kilku miejscach coś się rozkleja i pruje... Jest mi przykro, bo to drugie buty tej marki, które po chwili noszenia się niszczą... Ponoszę je do końca sezonu, przynajmniej nie żal zakładać ich na bardziej brudne wycieczki. 
Z pozytywnych aspektów jestem zadowolona z nowej czapki i to bardzo. Nie przepuszcza aż tak wiatru, wygląda świetnie, jest mięciusia i kosztowała tylko 5 zł! Nabyłam też drugą, z pomponem, w tej samej cenie. Koniecznie zajrzyjcie do Sinsay'a, może znajdziecie coś dla siebie w dobrej cenie. :)

Komentarze

  1. Lubię sweterki z takim delikatnym splotem, ale wolę takie, które zakrywają plecy. Niemniej kolorek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się. Wpadła mi w oko czapka, muszę się za taką rozejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie cieplutkie, duże szale :) wow czapka za 5 zł - udany zakup!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta czerwona torebka, od dawna chcę kupić w takim kolorze jakąś małą. Taka była by dla mnie idealna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio porzuciłam jeansy na rzecz spódniczek i sukienek :D Ale piękny masz szal i czapkę! Uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś jestem mało spódniczkowa, ale czasami zdarza mi się założyć :)

      Usuń
  6. Ta nasza zima sprzyja pod takie outfity! Cudownie wyglądasz kochana, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna propozycja. Obecnie za oknem mamy taką pogodę, że aż nie wiedomo jak się ubrać i czy wychodzić z domu. Uwielbiam jeansy i kardigany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że jakość butów kiepska bo serio fajnie się na zdjęciach prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, niby świetna firma, ale od jakiegoś czasu zaczęła się psuć :/

      Usuń
    2. Ja tez ostatnio chodzę jakaś ubrana na ciepło i uswiadomilas mnie jak dawno nie miałam na sobie takich jasnych jeansów :) ten sweterek bardzo mi wiem podoba :)

      Usuń
    3. Ja akurat z tej firmy żadnych butów nie miałam, ale z opiniami spotykam się skrajnymi.

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie spodnie, ale niestety strasznie skracają mi sylwetkę, więc w nich nie chodzę. W tej stylizacji moją uwagę zwróciły buty <3 uwielbiam taki fason :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety w takim fasonie spodni zupełnie się nie czuję, mam wrażenie że jestem w nich gruba. Stawiam na klasyczne rurki w stonowanych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wygląda świetnie, dobrze że nie mamy prawdziwej zimy bo wtedy nie wiadomo, czy byłoby ciepło. Piękna torebka i ta żywa czerwień 👍

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja zdecydowanie w moim stylu, bardzo podoba mi się to połączenie! Torebka świetnie ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty