MOUNTAINS MADNESS || WINTER LOOKBOOK #79 KOŚCIELISKO EDITION

MOUNTAINS MADNESS   

bluza - h&m; spodnie - zara; rękawiczki, czapka, szal - sinsay; torebka - stradivarius; kurtka - nn; buty - clara barson



Jak ferie przyszły, tak bardzo szybko poszły. Wolne zleciało mi kosmicznie szybko, czuję, jakby czas przeciekał mi przez palce. Od dziś znów mierzę się ze studencką rzeczywistością. Szczerze? Niby taki lekki dzień (zajęcia organizacyjne), a jestem tak zmęczona, jakbym przebiegła maraton. :D Zapowiada się ciekawie, szykuje się sporo praktycznych zajęć, więc czuję się podekscytowana, ale i zestresowana. Na wcześniejszym kierunku (polonistyka, obecnie dziennikarstwo) nie miałam zbyt wiele projektów, ale myślę, że dam radę i będzie to ciekawe doświadczenie. :) 
Dziś mam dla Was stylizację, którą w większości niechcący skomponowałam podczas wyprzedażowych zakupów. Torebkę, spodnie, buty oraz bluzę kupiłam w przeciągu kilku dni i zauważyłam, że niechcący zrobiłam fajny, prosty outfit. Czapkę i szalik dokupiłam o wiele później, mając już na myśli zdjęcia w górach. Stylizacja jest banalna i bardzo komfortowa. Jak się Wam podoba? :)


Komentarze

  1. Bardzo lubię takie zimowe stylizacje. Szkoda, że u mnie w tym roku w ogóle nie było śniegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdania, że aby zobaczyć śnieg, to trzeba jechać albo w góry, albo na północ kontynentu... Strasznie tęsknię za takimi zaspami, jakie były kiedyś :/

      Usuń
  2. Superanckie zestawienie, w sam raz na zimowe szaleństwo! :)
    Ahhh, zimowe zdjęcia to wyjątkowość w blogosferze; fajnie pooglądać biały puch.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że śnieg staje się swego rodzaju egzotyką :/

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Najbardziej podoba mi się sweter. Mam bardzo podobną czapkę. Przy okazji super zdjęcia.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaaa, śnieg :D Stylizacja bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia Patrycjo! :) Wyglądasz bardzo ładnie :)
    Jak ja tęsknię za zdjęciami ze śniegiem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torebka musi być moja! Rozglądam się właśnie za czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta bluza, na początku myślałam, że to takie futerko/kożuszek :) Lubię takie ciepłe, proste stylizacje :) Bardzo ładna aranżacja do zimowych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego bardzo mi się spodobała :D Przypomina taką owieczkę :)

      Usuń
  8. Ja mam to samo.. te ferie były, ale jakby ich nie było :P
    Wyglądasz świetnie, no i jest śnieg, więc to już w ogóle.. :D

    Blog
    Nowy filmik na kanale- zapraszam:>

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny klimat <3 śnieg *_*!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam fazę na nowe jasne torebki. Już jakieś zakupiłam. Ale wybacz bo najbardziej uroczy na zdjęciu jest dawno nie widziany śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ mi się podoba Twój szalik. Mam zresztą kilka podobnych modeli i jeden nawet w tym kolorze, lubię takie duże i ciepłe modele. Chociaż zima w sumie była u nas w tym roku słaba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek kojarzy mi się z Zakopiańskim misiem 😊, ale pewnie jest ciepły. Szalik i czapka też mi się podobają. Zazdroszczę śniegu. U nas w tym roku zero

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, może trochę, ale na pewno jest mega ciepły :D

      Usuń

  13. Oh, Fantastic photos! So beautiful place
    Kisses!
    http://www.recklessdiary.ru/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny misiek :D Mam nadzieję ,że do mnie zima nie dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz super tą bluze. Podoba mi się również torebka.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny strój i to piękne tło do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przede wszystkim zazdroszczę tego śniegu łał po prostu super. Co do stylizacji jest totalnie w moim stylu i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zestawienie, sesja zdjęciowa ze śniegiem też super :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się ten zimowy klimat <3 nie było Ci za zimno ;-). Nie wiem, co podoba mi się bardziej, bluza, czy spodnie, a może czapka i szalik, no sama nie wiem. Jak dla mnie stylizacja w sam raz dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow mega tło górskie i śnieżne do sesji:D super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  21. My byśmy skorzystali tylko na feriach bo u nas śniegu nie było wcale

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja, no i te widoki w tle cudowne. Trochę żałuję, że w tym roku nie udało mi się nigdzie wyjechać na ferie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty