A LITTLE BIT OF ELEGANCE || SPRING LOOKBOOK #86

 A LITTLE BIT OF ELEGANCE

marynarka, spodnie - second hand; buty - reiker; bluzka - h&m, torebka, spinka - stradivarius

  Nie zacznę pozytywnie. W sumie to nawet nie ma się co oszukiwać. Ostatni tydzień był dla mnie bardzo trudny. Od czwartku już wiedziałam, że przyjdzie mi się pożegnać z moją ukochaną Nelką, sunią, która towarzyszyła mi od 12 lat. W poniedziałek musieliśmy ją uśpić z powodu choroby. Od czwartku każdego dnia ryczałam, dopiero jakoś we wtorek zaczęłam się nieco uspakajać. 
 Studia też nie odpuszczają. Najwyższa pora, aby napisać rozdział, do tego inne zaliczenia, zbliżające się testy... Trochę mnie to przeraża, ale gdy już jest po wszystkim, nieco łatwiej mi się skupić. Dlatego blog spadł na o wiele dalszy plan, chociaż wcale nie chciałam tak postępować. Mam w planie kilka wpisów, ale czas i motywacja są ograniczone. Mam nadzieję, że u Was sytuacja nieco lepiej wygląda.
 Dziś nieco bardziej elegancka odsłona marynarki. Wciąż jest to dość luźna propozycja, jednak zamiast bluzy i nerki założyłam bluzkę z guzikami oraz lakierowaną torebkę. Fajny akcent stanowi charakterystyczna spinka. Całość idealna na wyjście ze znajomymi, albo na luźną randkę. Jak się Wam podoba?

Komentarze

  1. Urzekła mnie ta malutka torebunia :) Uwielbiam takie :)
    Wyglądasz bardzo ładnie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Psy są wspaniałymi przyjacielami i członkami rodziny, dlatego pożegnania z nimi są bardzo ciężkie. Współczuję, ale najważniejsze, że Nela już nie cierpi.
    Wracając do stylizacji, piękna jest ta marynarka 😍
    Wysyłam Ci moc uścisków oraz trzymam kciuki za sukcesy na studiach

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna marynarka, idealnie komponuje się z Twoimi pięknymi włosami :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wszystko dopasowałaś <3 Wyglądasz naprawdę prześlicznie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz fantastycznie! 😍 Najbardziej podoba nam się marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię połączenie marynarki i jeansów, a ta ma bajeczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja :D Podoba mi się marynarka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie zupełnie mój styl, ale przyznam że ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nie nosiłam marynarek. Nie mam nawet gdzie ich ubrać. Nie wiem czy byłabym przekonana do tej kolorystyki, ale u Ciebie dobrze to współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzadko noszę marynarki, mam ich mało i raczej nie mam gdzie ich nosić ;) tak czy inaczej Twoja stylizacja bardzo mi się podoba :) Bardzo lubię takie małe torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz :) spodnie mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super marynarka, nie umiem tak łatwo i trafnie łączyć elegancji ze sportowymi butami, świetnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne światło na zdjęciach! Super wyglądasz :)
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja, a szczególnie marynarka i torebeczka. Chętnie ubrałabym się tak do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami lepiej aby piesek się nie męczył. Świetna stylizacja, podoba mi się torebka.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna propozycja rzadko nosze marynarki ale ta wygląda na to że jest wygodna, podoba mi się koszula również

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze jest to przykre kiedy musimy pożegnać pupila, coś o tym wiem. Z zestawu od razu zwróciłam uwagę na torebkę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty