CASUAL WALK LOOK || SPRING LOOKBOOK #84

 CASUAL WALK LOOK 

spodnie, marynarka - second hand, bluza - h&m; buty - reiker; nerka - tk maxx
  Cześć! Jak się macie? Muszę przyznać, że ostatnie dni były dla mnie trudne, w sumie nie wiem dlaczego, nic takiego się nie stało. Paskudny humor, stres, złość, bezsilność... I brak motywacji do czegokolwiek. Mam nadzieję, że za chwilę stanę na nogi.
 Nie wiem co mam ze sobą zrobić, ale pomału zaczynam realizować sprawy związane z moimi studiami. Nie poddaję się także w treningach, które przynoszą mi chwilową ulgę. Trudno mi z nich zrezygnować, zwłaszcza, że są efekty, co daje mi kopa!  
  Stylizacja jest mega prosta, ale bardzo mi się podoba. Z ogromną przyjemnością wyszłabym tak na spacer albo na piwo z przyjaciółmi. Dżinsy, marynarka, bluza, wygodne buty i nerka. Nie wiem czego chcieć więcej. :)

Komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja, idealna na wiosenny spacer! :) W oko wpadła mi ta marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  2. BArdzo fajnie wyglądasz. Podobają mi sie spodnie, fajnie dopasowują się do sylwetki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygodna na spacerki, coraz ładniejsza pogoda sprzyja aktywnością. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka jest właśnie w takim kolorze jakiego obecnie szukam. Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetnie komponuje się w scenerii spacerów w plenerze, wiosennych i jesiennych. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się Twój styl, jest taki luźny i wygodny. Podobnie się ubieram i podejrzewam, że mamy wyposażone szafy w podobnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak motywacji też się zdarza, ale trzeba wierzyć w to, że jest to chwilowe. Na szczęście zawsze mija. Moim zdaniem, motywacja jest jak wena - nie ma co na siłę jej szukać.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja na chłodniejsze dni. Uwielbiam taką prostotę, która jednak ma coś w sobie
    płaszczyk wygląda pięknie! dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, idealna na chłodniejsze dni, których niestety ostatnio nie brakuje. Ja lubię wygodę i na co dzień stawiam właśnie na podobne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię taki krój spodni, ale boję się, że dodatkowo będą mnie skracać i po prostu przy moim niskim wzroście nie jest to wskazane, ale płaszczyk z szalikiem w kratkę jest super <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty