WHITE AND NAVY BLUE || SPRING LOOKBOOK #85

 WHITE AND NAVY BLUE

spódnica, okulary - h&m; buty - the Frexx; torebka - stradivarius; t-shirt, kardigan - second hand; 
 Nie wiem kiedy to zleciało, ale mamy już maj. Czasami mam wrażenie, że czas przecieka mi przez palce. Obawiam się, że chwilowo posty będą pojawiać się nieregularnie. Do końca miesiąca muszę oddać rozdział pracy, więc na pewno pochłonie to większość mojej uwagi. Trzymajcie kciuki!
 Dziś dwa kolory w roli głównej - granat i biel. Stylizacja jest prosta, ale moim zdaniem bardzo efektowna. Dzięki okularom całość nabiera fajnego charakteru. Jak się Wam podobają takie zestawy?



Komentarze

  1. Great post !
    HAVE A NİCE DAY AT HOME
    xoxo  
    Dilek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wszystko razem wygląda. Taki romantycznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja, lubię się w takich, lekkich i eleganckich, ale też praktycznych i wygodnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to nie Twój nowy look, piękny i zwiewny, ale Twoja radość na Twarzy. Ślicznie wyglądasz w uśmiechu (choć i te zamyślone zdjęcia lubię). A z ubrań spodobała mi sie spódnica maxi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że odnośnie motywacji nie ma się co zmuszać, raz jest, a raz jej nie ma. Tak samo jak wena - nie ma sensu jej na siłę szukać i motywacja do działania też kiedyś powróci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej przypadła do gustu torebka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja! Pięknie wyglądasz. Podobają mi się długie spódnice i sukienki na kimś, sama niestety źle się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się ta spódnica! z miłą chęcią chciałabym ją mieć u siebie w szafie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie jest maj i w końcu można wypróbować coś nowego. Bardzo mi się podoba jak teraz wyglądasz, idealnie dobrałaś cały komplet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ci ładnie w tych okularkach :)
    Świetna jest ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica jest genialna i chyba przekonałas mnie do zmiany stylu. Zastanawiałam sie nawet na lato, żeby wspokczyć w jakieś luźniejsze kiecki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co roku sobie powtarzam, że muszę sobie kupić długą spódnicę. I w zasadzie na tym się kończy moja przygoda z tego rodzaju kiecką

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle całość świetnie wygląda. Podobają mi się te jasne kolory. A spódnica jest faktycznie świetna. A do tego wszystkiego świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie zestawy są super, idealne na co dzień. Wpadła mi w oko Twoja spódnica, okulary też masz świetne, podobają mi się ostatnio takie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. taka sukienka dla mnie nie jest odpowiednia, tylko by mnie poszerzała, ale bardzo podoba mi się sweterek, jego odcień jest super, dawno nie nosiłam nic w tym kolorze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam czasy jak nosiłam sukienki czy spódnice tej długości, teraz noszę zdecydowanie tylko mini i jednak tak najbardziej mi jakoś do stylu pasuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja - bardzo, ale to bardzo w moim klimacie :) Na luzie, ale z klasą - i ta spódnica! No po prostu przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja! Ta spódnica wygląda GENIALNIE, mega klasyczna fajna i lekka stylizacja na każdą okazje.
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty