Azjatycka przesyłka

W internecie jest wiele zakątków, a ja ostatnio skręciłam do całkiem ciekawego...

Mowa o stronie internetowej Azjatycki Zakątek. Jest to sklep internetowy, gdzie znajdziemy oryginalne, azjatyckie produkty takie jak kosmetyki, gadżety, smakołyki, a także płyty i gazety. Oferta sklepu wciąż się powiększa, ale ja jestem nią całkowicie oczarowana. Po trzech dniach od poznania strony dokonałam swojego pierwszego zakupu.


Ze względu na swój obecny stan cery i fakt, że za tydzień czeka mnie studniówka (jestem osobą towarzyszącą) popchnęły mnie w kierunku kosmetyków oczyszczających. Zdecydowałam się na 5 rodzajów maseczek [Etude House] "I need you" :

Honey - Głębokie nawilżenie
Bamboo - Oczyszczenie i Nawilżenie
Tea Tree - Łagodzenie i Oczyszczenie
Korean Ginseng - Rewitalizacja i Odżywienie
Rice - Oczyszczenie




2 paczuszki plasterków oczyszczających na nos [Etude House]  oraz 1 maseczkę do okolic oczu [TonyMoly].

Dostałam także gratisy w postaci aloesowego lotionu [TonyMoly], kolagenu [Etude House] i świnkowego kolagenu (to opakowanie jest takie słodziachne!)



Jako efekt mojej wielkiej ciekawości widać wielki koreański dwutygodnik. Jest ogromnych rozmiarów w porównaniu do wszelkich magazynów tego typu dostępnych w Polsce od tak. Tak, jestem tym mega zadziwiona :D


Zamierzam sprawdzić efektywność tych wszystkich maseczek, a co za tym idzie - recenzja! Na pewno szykuje się większy post kosmetyczny, jednak on będzie dopiero w następnym tygodniu. Póki co przez ten tydzień będę testować!

Komentarze

Popularne posty