Prom inspirations

Już za moment studniówka. Do mojej zostały równe dwa tygodnie. Rozpoczął się szał na szukanie fryzjera, makijażystki, manicurzystki, kosmetyczki i kiecki, i nie ukrywam, że mnie dopadł także. Sukienkę swoją już mam, niestety kompletnie wyminęła się z moimi marzeniami. Tak to jest, jak ma się szerokie ramiona i całkiem spore cycki piersi, że sukienki o rozmiarze 42 nie chcą się dopinać. Chodź to raczej zależne od firmy, gdyż moja ma właśnie wspomniany rozmiar. Śniłam o tiulu i jasnym kolorze, a mam klasyczną granatową sukienkę do kostek. Jest ładna, owszem, ale to i tak nie to wyśnione. Dlatego ostrzegam wszystkie dziewczyny, które mają czym oddychać - nie zamawiajcie przez internet na ostatnią chwilę! Może być problem z wciśnięciem się :p Poniżej wstawiam moje inspiracje. Szukam pomysłu na makijaż i fryzurę, ale na sukienki też można popatrzeć :)

źródło: tumblr, weheartit

Komentarze

  1. Świetne inspiracje ;oo chce już mój prom ;cc
    Zapraszam Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienkę już mam, fryzjer umówiony, zostały buty i makijaż! W tym roku idę jako osoba towarzysząca ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty