Czas na herbatkę


To moje ostatnie dni ferii zimowych. Roztopy pokrzyżowały nam plany i zamiast tarzać się w śniegu przez kilka godzin nie zrobiłam nic konstruktywnego. Jakby tego było mało udało mi się rozchorować w pierwszym tygodniu, a w drugim złapać jeszcze grypę żołądkową z wysoką gorączką. Czasami mam wrażenie, że cały wszechświat stoi przeciwko mnie... Dlatego, mimo dwóch tygodni nic nie robienia, potrzebuję relaksu. Nie ma nic bardziej odprężającego od gorącego prysznica i znakomitej herbatki. Ten przepis jest moim ulubionym. Uwielbiam przyprawy korzenne i pomarańcze, a w połączeniu z czarną herbatą stają się rajem dla moich kubków smakowych!

Co nam jest potrzebne?
goździki
pomarańcza
czarna herbata
miód

Zaparzamy herbatę, dodajemy pomarańczę, miód i goździki i podajemy! Wykonanie zajmuje jakieś 10 minut, zależnie czy bawimy się z wtykaniem goździków do pomarańczy, czy też nie. Smacznego!


Piszcie w komentarzach jak wam mijają ferie i czy nowy wygląd bloga wam odpowiada! 

Komentarze

  1. Uwielbiam taką herbatę, idealna na zimowe wieczory!;)

    http://individualminimalism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm pychotka :D
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham herbatę. takiej jeszcze nigdy nie piłam, więc muszę to nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam herbatę! Muszę taką zaparzyć ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj wypiłam takie chyba ze trzy, coś pysznego! ja jeszcze dodałam imbir :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze niestety nie mam ferii, ale kiedyś na pewno sobie taką herbatkę zrobię ;)
    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię herbate z cytryną w takiej postaci jeszcze nie miałam okazji pić :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym "przepisie"

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy w życiu nie piłam tej herbaty, muszę ją spróbować!:)
    Pozdrawiam,

    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie herbatki!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty