Ulubieńcy lutego!

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam oglądać posty z ulubieńcami. Mogę poznać opinie na temat kosmetyków, jakich używam oraz znaleźć nowe, które w przyszłości będę testować. Jako, że ja także chcę się z wami podzielić moimi ulubieńcami, zapraszam na post!
Transparentny puder sypki FM - Lubię go za to, że nie musiałam szukać pasującego koloru do mojej karnacji. Aby uzyskać mat nie trzeba nakładać go kilogramami, właściwie używam go dziennie tylko raz - do wykończenia makijażu. Czuję, że posłuży mi dłuuuuugo :)
 ♡ Phenomenal Mascara FM - Znalazłam wreszcie mascarę, od której mnie nie bolą oczy.  Idealnie rozczesuje rzęsy i nie skleja ich. Ma bardzo fajną szczoteczkę. Nie kruszy się. Czego chcieć więcej?
♡ Maybelline BROWsatin - Z tego co wiem jest to bardzo popularny kosmetyk do oczu i szczerze mówiąc wcale się nie dziwię. Z jednej strony kredka, z drugiej zaś gąbeczka z cieniem. Brwi można pomalować tym perfekcyjnie i nie zabiera za dużo miejsca w kosmetyczce ;)
♡ Balsam do ust Oriflame - Dostałam od chłopaka. Ma cudowny, karmelowy zapach. Nie podoba mi się to, że na ustach trzyma się dość krótko w porównaniu z m. in. pomadkami z neutrogeny. Jednak nie mogę się bez niego obejść. Fajnie zmiękcza skórę ust, jest dobry pod pomadkę.
♡ Baza pod cienie FM - Kolejny produkt tej firmy. Jest wydajny i bardzo fajnie się go rozprowadza. Dzięki niej cienie trzymają się na powiece o wiele dłużej. nie "roluje się" .
♡ Bambino krem ochronny - Tego produktu używam od lat, właściwie od dziecka. Świetnie natłuszcza skórę, ładnie pachnie i działa na moje suchutkie dłonie :)
♡ Żel pod prysznic i mleczko do ciała smooth Nivea - Już po samym żelu skóra jest przyjemne w dotyku. Żel pieni się mocno, wystarcza go niewiele do umycia całego ciała. W połączeniu z mleczkiem skóra jest niesamowicie miękka. Oba produkty bardzo ładnie pachną.
♡ Krem do rąk organiczne mango Planeta Organica - Doskonale nawilża dłonie. Ma bardzo intensywny zapach mango i szybko się wchłania. Starcza na długo, jeden duży kleks może starczyć nawet na obie ręce...
 ♡ Balsam do włosów Ecolab - Włosy stają się miękkie i łatwo się rozczesują. Ładnie błyszczą. Balsamu starcza na długo. Do tego pachnie przepięknie!
 Antyperspirant w kulce FM - mój jest o zapachu 173. Jeżeli cały dzień się siedzi i nie rusza to potu nie przepuści :) Wiadomo, że jak człowiek biegnie do szkoły w grubej kurtce to się spoci. Czy po spoceniu śmierdzi? To na prawdę zależy już od materiału... Jednak ja go lubię, za zapach i całkiem szybkie wysychanie po nałożeniu. 
Spray utrwalający makijaż FM - To moja ostatnia rzecz na liście. Uważam, że na prawdę warto zaopatrzyć się w tego typu produkt. Makijaż wytrzymuje wtedy cały dzień i jedyne, co potrzebuje poprawki, to usta :)

♡ A jakie produkty Wy polecacie? Koniecznie piszcie w komentarzach! :) 






Komentarze

  1. Bardzo chciałam przeczytać post w związku z produktami FM Group, ale niestety czcionka mnie zniechęciła. Jest bardzo nieczytelna i mała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po zmianie czcionki? :)

      Usuń
    2. O wiele przyjemniej się czyta! :)
      Używam dużo kosmetyków z FM i byłam ciekawa Twojej opinii i widzę że w dużej mierze pokrywa się moją :)
      Jedyny produkt którego nie stosowałam to spray do makijażu, muszę pomyśleć nad jego zakupem :)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś styczność z marką FM. Kupowałam w dużych ilościach perfumy. Wiedziałam, że mają kosmetyki ale nigdy ich nie kupowałam. Kilka moich koleżanek zamawiało wtedy lakiery do paznokci, że ponoć były całkiem niezłe o ile dobrze pamiętam. Nigdy też nie spotkałam się planeta organica i ecolab :) muszę się im przyjrzeć. Ja do utrwalenia makijażu używam mgiełki z AVON też jest bardzo dobra :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega, uwielbiam tego typu posty z ulubieńcami! Oczywiście obserwuję i czekam na więcej :)
    A ja polecam masełko do ust z Nivei. Osobiście posiadam o zapachu wanilii i macadamii. Jest nieziemskie! Świetnie nawilża, jest idealne gdy mamy suche, spierzchnięte usta :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O większości rzeczy nawet nie słyszałam :'D Jest to powód żeby wypróbować!

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam do włosów od zawsze mnie ciekawi a co do kremu bambino to też go uwielbiam :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas się skusić na ten kosmetyk do brwi ;)
    Pozdrawiam, Chmielova

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam do ust Oriflame to mój totalny ulubieniec, miałam chyba wszystkie zapachy, uwielbiam nakładać go na usta ale też na suche łokcie oraz skórki przy paznokciach ! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty