Fryzura na randkę - propozycje na walentynki

Już za moment walentynki. Tego nie da się przegapić. Szczerze mówiąc długo szukałam pomysłu na walentynkowy post. Chciałam, a nawet zrobiłam sesję zdjęciową w szalonym makijażu, ale... No właśnie, nie byłam zadowolona z efektów. Przeszło mi po tym kilka pomysłów, ale w makijażach i instrukcjach nie jestem za dobra, a do kolejnej sesji musiałabym znaleźć czas, aby mieć światło oraz balony serca. Jednak pojawiła się wreszcie upragniona żaróweczka nad głową. Zapraszam was, dziewczyny, na moje dwie proste propozycje!


Pierwsza z nich jest z pozoru trudna do zrobienia, ale nic bardziej mylnego. Uważam, że jest ona mega efektowna i dziewczęca, a także wygodna. Co trzeba zrobić? Robimy dwa całkiem ciasne warkocze. Mogą być zwykłe, ale ja wybrałam kłosy. Bierzemy plecionki do góry i spinamy wsuwkami na czubku głowy tak, aby się trzymało i nic nie sterczało. Warto zostawić grzywkę. Moim zdaniem bez grzywki fryzura będzie nieco dziwna :p Kosmki można zakręcić, wyprostować lub w ogóle nic z nimi nie robić. 


Moja druga propozycja jest banalna. Messy bun jest bardzo dziewczęcy i pasuje wielu osobom. Jeżeli macie cienkie włosy możecie użyć wypełniacza. Ja użyłam go ze względu na kształt. Sama jeszcze nie umiem bez niego zrobić idealnego koczka. Można wypuścić kilka kosmków jednak ja wolę całkowicie spięte. 

♡ Piszcie koniecznie jakie fryzury lubicie nosić na tego typu okazje! 



Komentarze

  1. Jej, jak uroczo!!! ♥Buźka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja raczej preferuję na każdą okazję rozpuszczone włosy :) ale uroczo wyglądasz w tych fryzurach!
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście można się tak czesać na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza fryzura piękna :)

    Zapraszam do siebie ;) sszuminska.blogspot

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty