Domowe SPA!

Uwielbiam długie, relaksujące mnie zabiegi pielęgnacyjne. Długa kąpiel, maseczki i te sprawy. Czasami jednak nie wiem w co włożyć ręce najpierw i ile mam na to czasu. Dlatego zazwyczaj "zabiegi" robię wieczorem - mam czas się odprężyć i zająć się sobą. Jedna z czytelniczek napisała, że nie wie jak się za to zabrać. Mam nadzieję, że ten post trochę pomoże :)

Dużo zależy od czasu, którym dysponujemy. Czasami warto rozłożyć sobie SPA na kilka dni - jednego dnia robimy paznokcie, drugiego kąpiele itp. Ale jeśli mamy dużo czasu...

Ja zazwyczaj zaczynam od dłuuugiej kąpieli (ewentualne wcześniej chodzę z maseczką na włosach). Najlepiej z bąbelkami, solami do kąpieli, przy świetle świec i ulubioną muzyką. W ruch idzie też wtedy kominek z olejkiem zapachowym. W tym czasie robię porządny peeling całego ciała, leżę i śpiewam.
Nie lubię słabego peelingu - często kupne traktuję jak zwykły żel pod prysznic,  nic a nic nie czuję tarcia. A chodzi przecież o starcie martwego naskórka! Uwielbiam za to zwykłe, domowe peelingi. Mój ulubiony to ten z kawą i cukrem. Można dodać do niego żelu lub oliwki. Czytałam, że peeling kawowy jest dobry przy walce z pomarańczową skórką :)
Po kąpieli zawsze przechodzę do pielęgnacji buzi. Peeling kawowy lubię też stosować na twarz, ale trzeba uważać, aby nie podrażnić skóry :) Potem nakładam jakąś maseczkę. Ostatnio robiłam sobie maseczkę z żółtka i łyżeczki miodu. Nakłada się ją na twarz i dekolt. Bardzo fajnie odżywia. Mi taka proporcja starczyła na dwa dni! Trzymam ją 20 minut. Po zmyciu nakładam krem i wykonuję masaż buzi. Polecam masaże japońskie :)
Napuszczam do miski gorącą wodę, wsypuję sole do kąpieli i przygotowuję sobie peeling (obecnie wykorzystuję do końca jakiś kupny), tarkę do stóp, obcinaczkę do paznokci, pilnik, lakier, ręcznik... Postępuję zgodnie z filmikiem RLM, więc ja sama nie będę się dużo rozpisywać :)

Mam nadzieję, że post choć trochę pomógł :)

Komentarze

  1. super post :) Przydatny :D ja uwielbiam sobie robić domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra pomysł! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam długie, wieczorne kąpiele :) Taki domowy peeling muszę koniecznie wypróbować, już właśnie słyszałam o połączeniu kawy i cukru :) Pozdrawiam :)
    http://lady-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, muszę wypróbować te sposoby! Myślę, że to będzie fajna odskocznia od wszystkich obowiązków i możliwość na chwilę relaksu :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze kieruję się tym filmikiem Red Lipstick Monster :D
    zazwyczaj robię sobie takie spa w weekend kiedy jest brzydka pogoda i nie mam co ze sobą zrobić haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post :) Fajnie, że pokazałaś też te filmiki :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam peeling kawowy. Jest naprawdę godny polecenia :)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam domowe SPA. Świetnie spożytkowany czas dla siebie i ile korzyści z niego płynie :)

    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. skorzystam!
    + trochę mi brakuje do upragnionych 600 obserwatorów:\ byłabym wdzięczna za obserwacje za którą na pewno się odwdzięczę! zapraszam:) -> klik

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku, szczerze to mi się takich rzeczy nie chce robić, haha :D
    Moja codzienna pielęgnacja twarzy już i tak jest czasochłonna, bo bawię się nakładaniem miodu, który muszą jakiś czas na twarzy trzymać. Tak czy tak, podziwiam wszystkich którym chce się takie SPA robić :) Ja to już bym chyba musiała sobie to na dni rozbić.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł !;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mi ciągle brakuje czasu na takie domowe SPA :) jeżeli chodzi o porządny peeling to polecam Clochee do ciała :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam domowe spa *.*;dzieki przypomniałas mi co dobra dla nas *.*

    izaaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, rozmarzyłam się na myśl o kąpieli, a co do kupnych peelingów,.to fakt, są, że tak to ujmę ,,słabe", a ja podobnie jak Ty uwielbiam się porządnie ,,podrapać", polecam sól, taką drogową, świetnie drapie i do tego dezynfekuje nasze ciało :)

    Mamariw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty