Smaczna przekąska!


Jabłko z masłem orzechowym

Od dłuższego czasu oglądam zagraniczne vlogi. Łączy je nie tylko tematyka. W prawie każdym odcinku o zdrowym odżywianiu/przekąskach pojawia się jeden, ten sam przepis. Przez kilka miesięcy siedzę i myślę - kurczę, to na prawdę może smakować? Jak się okazało może i jest to moja ulubiona przekąska! Jest łatwa i szybka, bo trzeba pokroić jabłko i kawałki posmarować masłem orzechowym. Jest zdrowe i sycące, a zwłaszcza jeśli masło orzechowe ma 90% orzechów w swoim składzie (są też inne oszukańce!) Gorąco polecam na przekąskę w szkole i przy nauce!
Święta minęły szybko i całkiem sympatycznie. A jak u was, robiliście coś ciekawego w tym czasie? :)

Komentarze

  1. Uwielbiam takie przekąski *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło orzechowe z jabłkiem musi być przepyszne *^* niestety nie kupuję go od dłuższego czasu, bo jestem w stanie zjeść pół słoika na raz ;p

    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadlam masła orzechowego :o chyba jednak muszę spróbować. Pozdrawiam :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam masła orzechowego, ale wygląda bardzo smacznie :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, masło orzechowe <3 Takie przekąski to można jeść!
    Pozdrawiam, Chmielova.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo smakowicie to wygląda. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, mniam : Uwielbiam takie przekąski :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/ Zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba to zostań na dłużej będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty