Moje metody na STRES

Dziś post miał być zupełnie inny. Miał być. Po tak ciężkim tygodniu w szkole i po zajęciach stwierdziłam, że potrzebny mi relaks, bo inaczej nie wytrzymam. Wtedy zapaliła się mała żaróweczka nad głową. Hej! To przecież dobry pomysł na post! I jak pomyślałam, tak zrobiłam :)
♡ Na lekki stres przeważnie piję herbatę. Jest to wtedy moja mała chwila dla siebie i niczego poza tym. Fajnie jest przeczytać do tego kila stron książki lub jakiegoś opowiadania w internecie, obejrzeć serial lub napisać post. A do tego coś słodkiego :)
Wyjście ze znajomymi nie zawsze jest dobrym pomysłem, kiedy jest się zestresowanym. W moim wypadku jestem strasznie nietowarzyska, niestety wredna i pyskata. Ale czasami aż się chce spędzić trochę czasu nie mówiąc o szkole, pracy i maturze. Wyjście do kawiarni lub spokojnego pubu na luźną rozmowę poprawia humor i oczywiście polepsza nasze relacje z innymi :)
Coś, co lubię najbardziej! Pół dnia/wieczoru polegającym na rozpieszczaniu... Długa kąpiel przy świecach z pachnącą pianą, maseczka, ogórek na oczy, pedicure i manicure... Te czynności tak niesamowicie odprężają. Zazwyczaj wykonuję je wieczorem. Gdy kładę się spać taka odprężona rano budzę się z błogim uśmiechem, co o porankach u mnie nie występuje za często :)
Taniec lub ćwiczenia. Włączam swoją ulubioną muzykę i szaleję, a później wykonuję 10 minutowe cardio... Mogę się wyżyć i zrobić coś dla siebie zamiast siedzieć i nie wiedzieć co ze sobą począć :p
Słuchanie muzyki i sprzątanie. Nie, nie lubię sprzątać. Nie lubię także porozrzucanych rzeczy po pokoju, a to mi się zdarza jak się spieszę. Puszczam mój ulubiony zespół, śpiewam i odkładam duperele na swoje miejsce, ścieram kurze i układam ubrania. W uporządkowanym pokoju lepiej mi się odpoczywa. 

 A jakie są wasze metody na stes? 

Komentarze

  1. No właśnie ja zauważyłam, że sprzątać lubię! Ale na pewno nie w stresie, tylko wtedy, kiedy gonią mnie terminy, a nie chce się pracować :D Z kolei na chwilę spa dla siebie nigdy nie mogę się odpowiednio zorganizować, a tak bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to przemyślę sprawę i zrobię post na ten temat! Nie wiem, czy za tydzień, ale na pewno w tym miesiącu :)

      Usuń
  2. Masz literówkę w tytule ;)
    Ja lubię się wyżyć: czyli wyszaleć się na rowerze, aż nie ma się sił już na nic lub pograć w jakąś stzelankę, co o tej porze roku zdarza mi się częściej.
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest jak człowiek pisze posty przed obiadem, haha! Dzięki :)

      Usuń
  3. Długa kąpiel i pyszna herbatka oj tak na relaks idealna ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna filiżanka :)

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Często stres mnie przerasta i nie potrafię sobie z nim poradzić. Nie będę ukrywała, że takie ataki paniki najczęściej zdarzają się w szkole przed odpowiedzią czy sprawdzianem. Często słyszę, że gdybym była dobrze przygotowana nie byłoby problemu, jednak nawet gdy czuję, że umiem nie potrafię się skoncentrować i porządnie spleść zdania... Niedługo mam egzaminy gimnazjalne i gdy tylko o nich pomyślę jest mi słabo, także mam okazję do sprawdzenia Twoich sposobów :)
    Pozdrawiam,
    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ćwiczenie przed lustrem lub z koleżanką. Po jakimś czasie na pewno przyniesie to efekty i będzie Ci łatwiej mówić. Wiem, bo przygotowuję się tak ze znajomymi do matury :) Trzymam kciuki!

      Usuń
  6. Moją metodą na stres jest długa, relaksująca kąpiel z wszelkiego rodzaju dużą ilością produktów przeznaczonych do kąpieli, typu sól, płatki róż, musujące kulki czy świece zapachowe. Niesamowicie odpręża, pozwala zapomnieć o całym bożym świecie heh :D
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodycze i jeszcze raz słodycze ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie odstresowuje spacer. Lubię przejść się szczególnie wieczorem, kiedy zaczyna się już pomału robić ciemno, a w mieście można spotkać coraz mniej ludzi. Wtedy idę przed siebie i oddycham rześkim wieczornym powietrzem :) A drugim sposobem jest na pewno muzyka, mogę wtedy odciąć się całkowicie od otoczenia. No a ostatnim jest niestety krzyk. Często odreagowuje stres na bliskich, na szczęście znają mnie na tyle, że wiedzą o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się odstresowuje patrząc przez okno :) Wiem, trochę dziwne ale tak mam. Uwielbiam też pić herbatę i czytać książkę, a w tle jak leci muzyka to jest w ogóle super i gwarantowane, że stres minie :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muzyka u mnie najlepiej dział na stres, a czasem muszę po prostu wyjść z domu i się przewietrzyć. Taka chwila dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej chyba działa na mnie sen oraz słuchanie muzyki :3
    Zapraszam na mojego nowego bloga♥

    OdpowiedzUsuń
  13. wyjscie ze znajomymi albo właśnie taniec- to u mnie sie sprawdza

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dziś muszę skorzystać z tego wszystkiego , mialam taki cięzki dzien na uczelni że muszę odreagować ;)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zebrałaś świetne metody na stres ;) u mnie manicure jest chyba na 1 miejscu :D no i może zakupy ;)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię oglądać snapy przed snem, dzięki temu zasypiam nie denerwując się. Bardzo lubię też długie kąpiele w wannie i taki domowe SPA, można się wtedy porządnie zrelaksować haha.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja metoda na stres to słuchanie muzyki :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, but no. I don't like to follow each other, because this is not true :)
      XOXO

      Usuń
  19. CZEKOLADA, CZEKOLADA I JESZCZE RAZ CZEKOLADA! To jest zdecydowanie moja metoda na stres. :) Super post, bardzo fajnie wszystko przedstawiłaś:)

    Pozdrawiam ♥

    MÓJ BLOG - CLICK ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne kolczyki :) Może wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać ,żebym mogła się odwdzięczyć :)Pozdrawiam
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement, są ze sklepu Forever 21 :) A co do obserwacji to podziękuję. Moim zdaniem wzajemna obserwacja zazwyczaj jest nieszczera, miałam okazję się tym przekonać. Moim marzeniem są ludzie obserwujący mnie z nieprzymuszonej woli i szczerości - wtedy wiem, że robię coś dobrze :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty