Fall essentials 2016!

Jesień jest jedną z moich dwóch ulubionych pór roku. Może i jestem okropnym zmarźluchem, ale lubię, kiedy na dworze jest zimno. Fakt faktem, że nie przesiaduję wtedy na zewnątrz, a w domu, gdzie jest baaardzo ciepło! Podoba mi się czas spędzony na grzaniu się w przytulnym otoczeniu! Dziś post o rzeczach, które umilają mi jesień!
 Kocham rzeczy, które tworzą odpowiedni nastrój! Moim zdaniem najbardziej klimatyczne są świeczki i kominki, do których można wlać jakiegoś pięknie pachnącego olejku lub wosku... Ładne świeczniki i pomysłowe kominki pięknie wyglądają nie tylko, kiedy pali się świeczka!
  Gdy przychodzi ochłodzenie wszyscy na potęgę wyciągają z szafy ciepłe ubrania. Nie muszą być one nudne! Warto przejść się po sklepach lub second handach, aby znaleźć ciekawe perełki, które ożywią cały look! Ciepło, ładnie i wygodnie! Spora część mojej garderoby pochodzi z lumpeksów. Należy jednak pamiętać, aby nie brać rzeczy niepotrzebnych i zniszczonych, szafę łatwo zaśmiecić!
  Mmm, chwila odpoczynku! Najlepiej do niej pasuje gorąca herbata, czekolada lub kawa, zależnie od upodobań! Do tego coś do schrupania! Osobiście staram się unikać słodyczy, ale średnio mi to wychodzi, gdy mama ciągle uzupełnia słodką szafkę ;) Staram się jednak w tym sezonie sięgać po dojrzałe winogrona z mojego balkonu oraz jabłka z ogródka.
  Doskonałą ozdobą nadającą klimatu pomieszczeniu są suszone rośliny. Najładniej prezentują się zasuszone róże oraz lawenda! W moim przypadku obserwowanie ich wprowadza mnie w nostalgiczny nastrój...
  Fotografie staram się zmieniać co jakiś czas. Wybieram te z moich sesji zdjęciowych, którymi byłam i jestem bardzo zachwycona. Podnosi mnie to na duchu oraz motywuje do dalszego działania! Pomijając dział ozdób bardzo ważnymi rzeczami są dla mnie termofor i grzałka-serduszko. Gdy tylko usiądę do pracy przy
komputerze lub zechcę obejrzeć jakiś film robi mi się przeraźliwie zimno... Wtedy to one ratują mi tyłek przed wychłodzeniem ;)

A co Wam umila czas w jesienne dni? ;)

Komentarze

  1. W każdej porze roku jest coś fajnego
    jednak lato jest numerem jeden

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk, herbatka i zapalona pachnąca świeczka to jest to na jesienne wieczory :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieple kapcie,dobra ksiazka i herbata badz czetwone wino. U mnie to wygladalo zazwyczaj tak. Do tego klimatyczne atomaty z kominka zapachowego i świeczek. W zime dochodzi dywanik przed kominkiem...
    Suszone roze moim zdaniem wygladaja smutno, ale za to lawenda wspaniale.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieple kapcie,dobra ksiazka i herbata badz czetwone wino. U mnie to wygladalo zazwyczaj tak. Do tego klimatyczne atomaty z kominka zapachowego i świeczek. W zime dochodzi dywanik przed kominkiem...
    Suszone roze moim zdaniem wygladaja smutno, ale za to lawenda wspaniale.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podczas jesiennych, długich wieczorów uwielbiam leżeć pod kocem, z kubkiem kakao i oglądać filmy. Całkiem klimatyczne zdjęcia. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nie lubię jesieni.. jest zimno i ponuro xD Ale takie dni to właśnie świeczki umilają mi czas (i oczywiście gorąca czekolada) :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również lubię jesień, te kolorowe drzewa i różnorodność stylizacji...
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam siedze pod kocem i sie ucze, tak widze ta jesien hahhah

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na jesień uwielbiam swoje świeczki <3

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  10. jesień jest taka przyjemna <3
    cudowne, klimatyczne zdjęcia!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty