FALL LOOKBOOK #1

Po powrocie ciepłych dni wróciła do mnie wena. Już wkrótce powita nas astronomiczna jesień. W związku z tym faktem mocno zainspirowałam się lookbookami na youtube i postanowiłam stworzyć nową serię na moim blogu! Będzie występowała w czterech wariantach, czyli lookbook na wiosnę, lato, jesień oraz zimę.

 Dzisiejsza stylizacja jest idealna na ciepłe, jesienne dni, czyli na teraz! Letnia, zwiewna sukienka boho w jasnym kolorze wygląda świetnie z koszulą w kratę i kapelusikiem! Ja założyłam do tego proste sandały, ale trampki lub botki również wyglądałyby świetnie w tym zestawie. A jakie jest wasze zdanie na ten temat? ;)
 sukienka - H&M secondhand / koszula - H&M / kapelusz - secondhand 

Komentarze

  1. Świetne zdjęcia i super look! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie koszule :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczna stylizacja :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka i kapelusz są na prawdę piękne. Świetnie wyglądasz w takich mrocznych klimatach :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie dobrze Ci w takim zestawie. Kapelusz jest fenomenalny! A przewiązana koszula dodaje klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Zapraszam do mnie ^^ http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy look. Tak dość klimatycznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kapelusz jest genialny! i do tego w pięknym kolorze

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że botki idealnie by się wpasowały w ten look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, jednak niekoniecznie w moim stylu, ja już szykuję pierwsze stylizacje w swojej głowie, które dodam na blogu lub instagrama ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty