FALL LOOKBOOK #4

Nadeszła definitywna jesień. Jest chłodno, szybko robi się ciemno, liście zmieniają kolor i opadają. Szczerze mówiąc to bardzo lubię ten czas. Mam wtedy ogromne pole do popisu co do stylizacji, ponieważ jestem ogromną maniaczką swetrów i innych ciepłych rzeczy. W związku z tym przedstawiam Wam outfit idealny na nieco zimniejsze dni, choć moim skromnym zdaniem to na 5-10 stopni Celsjusza to niespecjalnie się on nadaje ;) 
Bordową swetrową sukienkę upolowałam już w sierpniu na lumpeksach. Nie mogłam się doczekać, aż ją założę i wreszcie nadarzyła się okazja. Do niej założyłam moją kolejną, świeżą zdobycz, czyli kurtkę dżinsową z Levi'sa, która kosztowała mnie tylko 6 złotych! Do tego tylko pokaźny naszyjnik, czarne rajstopy, trampki, torebka i można iść podbijać świat! Co sądzicie o stylizacji? :)
kurtka, sukienka - second hand / naszyjnik, trampki - H&M / rajstopy - ? / torebka - Stradivarius

Komentarze

  1. Kurtka świetna, ale jedyne co ja bym zmieniła to buty, na raczej czarne creepersy. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka - powinnam poszukać po sklepach właśnie takich cudeniek tego typu :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mi się podoba ten Look <3
    Zdjęcia tez są Śliczne :)
    Obserwuje ;)

    MrKulfon.BlogSpot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeansowa katanka to jest to! www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba ta kurtka :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham zdjęcia w takim jesiennym klimacie *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka mnie urzekła, a przede wszystkim jej kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam jesień. Mam o wiele więcej ciuchów na tą porę roku niż lato. Śliczna stylizacja
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania! Zachęcam do zostawienia linka do swojego bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć. :)

Komentarz = zgoda na przetwarzanie danych!

Popularne posty